شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پارک ملی دنا گفت: محیط بان پارک ملی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد مجروح شد.به گزارش فکرشهر، علی افشار در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دو شب پیش، بعد از اعلام گزارشی مبنی بر مشاهده شکارچی متخلف در پارک ملی دنا در منطقه میمند، راس ساعت دو بامداد چند تن از محیط بانان پارک ملی دنا برای پیگیری و شناسایی متخلفان احتمالی به منطقه اعزام شدند.وی اظهارکرد: در این ماموریت به یک خودرو مشکوک شدند و پس از توقف خودرو مشاهده شد چندین خودرو پشت سر خودروی اولی است.
کد خبر: ۱۱۳۹
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: رییس پارک ملی دنا گفت: محیط بان پارک ملی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد مجروح شد.

به گزارش فکرشهر، علی افشار در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دو شب پیش، بعد از اعلام گزارشی مبنی بر مشاهده شکارچی متخلف در پارک ملی دنا در منطقه میمند، راس ساعت دو بامداد چند تن از محیط بانان پارک ملی دنا برای پیگیری و شناسایی متخلفان احتمالی به منطقه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: در این ماموریت به یک خودرو مشکوک شدند و پس از توقف خودرو مشاهده شد چندین خودرو پشت سر خودروی اولی است.

رییس پارک ملی دنا بیان کرد: زمانی‌ که محیط‌بانان قصد بازرسی از افراد مشکوک را داشتند چند خودرو دیگر نیز به متخلفان ملحق شده و یکی از خودروها با سرعت سرباز وظیفه، «احمد پایه‌گذار» را زیر گرفت و با وجود شلیک هوایی و صدور فرمان ایست توسط ماموران، از محل متواری شدند.

افشار با بیان اینکه موضوع در حال پیگیری و شناسایی خودرو ضارب است، تصریح کرد: با کمک نیروی انتظامی تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه در جریان است اما تاکنون ردی از مجرمان به دست نیامده است.

وی اضافه کرد: سرباز آسیب دیده از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت و شکستگی شد و در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون حال عمومی وی خوب است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر