يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۸۳ درصد مهاجران افغان استان بوشهر در دوره سوادآموزی قبول شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا دانش‌فر در نشست با هیئتی از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه سوادآموزی در استان بوشهر برداشته شده است و طرح‌های مهمی در این زمینه در دست اجرا داریم.\n\nوی ارائه آموزش‌های مناسب به اتباع بیگانه را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در استان عنوان کرد و افزود: مهاجران افغان تحت آموزش سوادآموزی قرار گرفته‌اند و امیدواریم در آینده شاهد افزایش تعداد سوادآموزان باشیم.
کد خبر: ۲۲۶۶۳
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۸۳ درصد مهاجران افغان استان بوشهر در دوره سوادآموزی قبول شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا دانش‌فر در نشست با هیئتی از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه سوادآموزی در استان بوشهر برداشته شده است و طرح‌های مهمی در این زمینه در دست اجرا داریم.

\n\n

وی ارائه آموزش‌های مناسب به اتباع بیگانه را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در استان عنوان کرد و افزود: مهاجران افغان تحت آموزش سوادآموزی قرار گرفته‌اند و امیدواریم در آینده شاهد افزایش تعداد سوادآموزان باشیم.

\n\n

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به حضور ۴۳۴ نفر از پناهندگان افغان در کلاس سواد آموزی در سال تحصیلی جاری، بیان کرد: ۶۶ نفر از این افراد در کلاس‌های سوادآموزی طرح کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل قرار داشته‌اند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ۵۰ نفر از این افراد را بانوان تشکیل می‌دادند، خاطرنشان کرد: ۵۵ نفر از افراد شرکت‌کننده در این دوره، موفق به دریافت کارنامه قبولی شدند.

\n\n

دانش‌فر با اشاره به برگزاری امتحانات پایانی شرکت کنندگان اتباع خارجی کلاس‌های سوادآموزی خارج از طرح کمیساریای عالی، گفت: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد توسعه برنامه‌های سوادآموزی اتباع خارجی در استان باشیم.

\n\n

مسئول هیئت کمیساریای عالی پناهندگان نیز از تلاش برای افزایش افراد تحت پوشش دوره‌های سوادآموزی در سال تحصیلی آینده خبر داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر