سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به دلیل مشکلات مالی؛
فکرشهر: اعزام تیم نونهالان والیبال دشتستان به مسابقات کشوری، به دلیل مشکلات مالی در هاله ای از ابهام قرار دارد...
کد خبر: ۲۸۸۰۲
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: اعزام تیم نونهالان والیبال دشتستان به مسابقات کشوری، به دلیل مشکلات مالی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر آکادمی والیبال شهرستان دشتستان گفت: پس از کسب مقام نائب قهرمانی استان بوشهر و به دست آوردن جواز حضور در مسابقات کشوری، با وجود رایزنی های فراوان هنوز موفق به اخذ بودجه برای اعزام تیم به مسابقات نشده ایم.

\n\n

موعود فخرایی افزود: علی رغم ارسال نامه و درخواست یاری از فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان کار مفیدی از سوی این ادارات انجام نگرفته است.

\n\n

وی ادامه داد: تنها مورد به دست آمده از این نامه نگاری ها تعیین وقت دیدار حضوری با نماینده دشتستان در مجلس و ارجاع نامه از سوی اداره ورزش و جوانان به اداره کل می باشد، البته فرمانداری نیز تماس گرفته و ضمن عذرخواهی عنوان داشت که کاری از دست آن ها ساخته نیست. 

\n\n

فخرایی اضافه کرد: در حال حاضر به دنبال اسپانسرهای شخصی هستم و با چند تن از خیرین و روسای ادارات مذاکراتی انجام داده ام که هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

\n\n

مدیر آکادمی والیبال دشتستان ادامه داد: این حال و روز ورزش و والیبال شهرستان بی ربط به اداره ورزش و جوانان دشتستان و هیات والیبال شهرستان نیست چون هر دو بدون رییس هستند و این موضوع باعث گشته که تیم ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند.

\n\n

فخرایی در پایان گفت: مسابقات والیبال نونهالان کشور 15 آبان ماه در رامسر برگزار می گردد و امیدواریم چاره ای اندیشیده شده و با حمایت مسوولین بتوانیم در بازی ها شرکت و با عملکرد خوب خود مانند سال گذشته چهره های آینده داری را به تیم ملی معرفی نماییم.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر