پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: نوزادی در مسیر اعزام به بیمارستان زینیبه خورموج در آمبولانس اورژانس جاده ای 115 روستای گلستان ساحلی این شهرستان دشتی متولد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر اصغر بحرانی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: خودرو شخصی حامل مادر باردار ساکن شهر بردخون شهرستان دیر درمسیر مراجعه به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در جاده ساحلی دیر به بوشهر دچار نقص فنی شده بود که در تماس با اورژانس 115 جاده ای روستای گلستان ساحلی بلا فاصله به درمانگاه امام رضا (ع) روستای زیارت ساحلی منتقل می شود.
کد خبر: ۲۸۸۱۳
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: نوزادی در مسیر اعزام به بیمارستان زینیبه خورموج در آمبولانس اورژانس جاده ای 115 روستای گلستان ساحلی این شهرستان دشتی متولد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر اصغر بحرانی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: خودرو شخصی حامل مادر باردار ساکن شهر بردخون شهرستان دیر درمسیر مراجعه به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در جاده ساحلی دیر به بوشهر دچار نقص فنی شده بود که در تماس با اورژانس 115 جاده ای روستای گلستان ساحلی بلا فاصله به درمانگاه امام رضا (ع) روستای زیارت ساحلی منتقل می شود.

\n\n

\n\n

بحرانی افزود: به دلیل شرایط اورژانسی این مادر به همراه دو تن از ماماهای حاضر در درمانگاه زیارت ساحلی به بیمارستان زینبیه خورموج اعزام شد که در مسیر اعزام و در حوالی روستای حسین زائری و در فاصله 20 کیلومتری با بیمارستان زینبیه خورموج با تشدید درد زائو با کمک ماماهای همراه در امبولانس وضع حمل کرد.

\n\n

بحرانی اضافه کرد: نوزاد پسر سالم به دنیا آمده و پس از انجام اقدام های اولیه بعد از تولد، مادر و نوزاد به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شدند.

\n\n

وی ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی هر دو نفر شامل مادر و نوزاد خوب است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر