پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهرگفت: هم اینک دو هزار و 870 نفر از جامعه شاهد و ایثارگران این استان در دوره های مختلف در دانشگاهها و مراکز آموزعالی کشور مشغول به تحصیل هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا،افزود: از این میزان 643 نفر در مقطع کاردانی، یکهزار و 797 دانشجوی کارشناسی، 637 نفر کارشناسی ارشد، 47 نفر در رشته پزشکی، دو نفر در مقطع تخصص پزشکی و 14نفر در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۲۸۸۱۴
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهرگفت: هم اینک دو هزار و 870 نفر از جامعه شاهد و ایثارگران این استان در دوره های مختلف در دانشگاهها و مراکز آموزعالی کشور مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا،افزود: از این میزان 643 نفر در مقطع کاردانی، یکهزار و 797 دانشجوی کارشناسی، 637 نفر کارشناسی ارشد، 47 نفر در رشته پزشکی، دو نفر در مقطع تخصص پزشکی و 14نفر در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

وی اظهار کرد: میزان اعتبار تخصیصی شهریه بدون دانشگاه آزاد، برای دانشجویان شاهد و ایثارگر استان بوشهر هشت میلیارد و 600میلیون ریال و اعتبار تخصیصی شهریه برای پرداخت به دانشگاه آزاد 29 میلیارد و 901 میلیون ریال است که این اعبتار به صورت متمرکز از مرکز پرداخت می شود.

\n\n

تشکری اضافه کرد: همچنین 578 نفر از دانش آموز استان بوشهر طرح شاهد ( فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا و فرزندان آزادگان و فرزندان شهدا) هستند که از این تعداد 173 نفر در مدارس شاهد استان و 405 نفر در سایر مدارس تحصیل می کنند.

\n\n

وی بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته شهریه دانش آموزی استان بوشهر در سال جاری 599 میلیون ریال است.

\n\n

تشکری ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران کسانی هستند که برای حفظ سنگرهای علم و دانش از جان خود گذشتند تا گزندی به کشور نرسد و در این ارتباط باید از لحاظ درسی و اخلاق در جامعه الگو باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر