شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برپایی کلینیک تک تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی ویژه مردم تنگستان در روزهای 13 تا 15 آبان‌ماه و در کانون حدیث شهر اهرم خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۱۵
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برپایی کلینیک تک تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی ویژه مردم تنگستان در روزهای 13 تا 15 آبان‌ماه و در کانون حدیث شهر اهرم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مراد علی فولادوند در جمع ستاد برپایی کلینیک تک تخصصی و فوق تخصصی چشم تنگستان و در سالن جلسات سپاه امام علی (ع) این شهرستان گفت: امروز دنیای استکبار در مقابل نظام ما تمام قد ایستاده است و کشور چه در بیرون و چه در داخل با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که بایستی با طبقه‌بندی این مشکلات و به کمک همه مسؤولان در هر پست و مقامی اولویت‌ها را مشخص کرده و برای حل آن قدم برداریم.

\n\n

\n\n

وی افزود: در طول 38 سال عمر انقلاب دنیای زر و زور و تزویر خود را علیه نظام ما نشان داده است و استکباربه انواع مختلف دنبال راهی برای ضربه زدن به نظام ما بوده است که به شکر الهی تاکنون نتوانسته به هدف شوم خود برسد هرچند جاهایی زحمت‌هایی را برای کشور ایجاد کرده باشد.

\n\n

فولادوند تصریح کرد: دشمن با دشتن تئوریسین‌های زبده از بیش از 50 سال قبل تاکنون کشور ما را رصد می‌کند و عرصه‌ها را می‌سنجد و ارزیابی می‌کنند و استراتژی‌های مختلفی را طراحی کرده و جایگزین‌ها را مشخص می‌کنند،  با وجود این همه قدرت برنامه‌ریزی و نگاه آینده نگرانه دشمن واقعیت این است که در پیدا کردن نقطه ضعف نظام ما مانده است.

\n\n

وی بیان داشت: در کنار ملتی پای کار و فداکار و رهبری آگاه و با تدبیر باور عمیق ما به نظام اسلامی و فضل الهی است که راه را بر دشمن بسته و موفقیت را به نظام الهی ما هدیه داده است.

\n\n

فولادوند اضافه کرد: امروز باید رضایت مردم در کنار سایر اولویت‌های دیگری که می‌تواند در ذهن مسؤولان جای داشته باشد به عنوان مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مسئله‌ای است که باید مد نظر قرار گیرد چرا که امروز یکی از مسیرهایی که دنیای استکبار به دنبال تحقق آن در حال و آینده نظام است شکاف بین نظام و توده مردم و ایجاد نارضایتی است.

\n\n

وی گفت: دشمن با تکیه بر مسائل مختلف سیاسی و اعتقادی  و دامن زدن به اینها و با توسل به رسانه‌ها و بنگاه‌های دروغ پراکنی خود به دنبال رسیدن به اهداف شومی است که نتیجه آن به چالش کشیدن نظام ما خواهد بود.

\n\n

فولادوند خاطرنشان کرد: امروز هر مسؤول به نوبه خود می‌تواند بستری را فراهم کند که رضایت و خشنودی مردم را به عنوان ولی‌نعمت‌های نظام به دنبال داشته باشد و به هر حال خلاءها و نقصان‌ها وجود دارد که ریشه عمده آن در سیستم‌های دنیای استکبار علیه نظام اسلامی ماست.

\n\n

وی افزود: راضی نگه داشتن مردم به تعبیر مقام معظم رهبری نقطه مقابل تفکرات دشمنان است و این خود انتخاب مسیر درستی است که می‌تواند آسیب‌های جدی از نظلام ما برداشته شود.

\n\n

این مقام مسؤول گفت: در حوزه سلامت و درمان بسترهای فراوانی برای ایجاد رضایت و خشنودی مردم می‌شود فراهم کرد که با توجه به اینکه درطبقات پایین که امکانات کمتری وجود دارد مردم نیز نیازمندی بیشتری دارند و هزینه‌های بالای درمانی و ایاب و ذهاب بیمار از منزل تا محل درمان همه خود دلیلی بر این ادعاست.

\n\n

وی اظهار داشت: ما در حوزه سلامت نسبت به خیلی از کشورهای حوزه خلیج فارس و خاور میانه جلو‌تر هستیم و قدرتمندانه داریم کار خود را در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهیم ولی به لحاظ وسعت و پهنای جغرافیای کشور علیرغم همه نقاط قوت بالاخره یک جاهایی از کشور امکان رسیدن خدمات مفید، موثر و فوری کم است.

\n\n

فولادوند گفت: در مناطق محروم و روستایی به دلیل عدم دسترسی یا  سخت بودن امکان دسترسی به مراکز پزشکی بعضی اوقات می‌بینیم که مردم این روستاها با مشکلات درمانی مواجه هستند با این تفاسیر یکی از جاهایی که ما می‌توانیم به عنوان جامعه پزشکی مثمر ثمر باشیم ایجاد رضایت‌مندی در بین این اقشار جامعه است.

\n\n

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی به دنبال ایجاد رضایت مندی در بدنه اقشار مختلف مردم است.

\n\n

فولادوند بیان داشت: جملات تاریخی و بسیار کلیدی امام راحل که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود را باید بر سنگ نوشت و ستود چرا که بعد از سالها می‌بینیم که جملات و رهنمودهای آن بزرگوار خود را در عمل نشان داده و خواهد داد.

\n\n

وی گفت: امروز در دنیا نیروهای نظامی مقتدر با ارتش‌هایی خشن وجود دارد که با تمام قدرت در مقابل دشمنانشان می‌ایستند و ازحوزه جغرافیایی کشورشان با امکانات فیزیکی و دفاعی دفاع می‌کنند ولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار اقتدار نظامی و دفاعی که دارد و نگهبانی دلسوز برای نظام است بعد مردمی سپاه است که خودش را نشان داده است.

\n\n

فولادوند اضافه کرد: در حالی مولفه‌هایی چون رافت و انسانیت و مهربانی و ارتباط با مردم و پیگیری حل مشکلات آنها در قاموس سپاه پاسداران است که در فلسفه وجودی هیچ یک از ارتش‌های دنیا نیست و این رمز ماندگاری سپاه است.

\n\n

وی گفت: ایجاد بسیج در کشور فکری ماهرانه و تفکری ناب بود که امروز در اقشار مختلف خود را نشان داده است که در حوزه سلامت و جامعه پزشکی نیز از این قضیه مستثنی نیست و ما در استان بسیج جامعه پزشکی پای کار در راستای ایجاد رضایت و خشنودی در مردم با ارائه خدمات پزشکی در اقصی نقاط استان بوشهر هستیم.

\n\n

فولادوند تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در تنگستان حضور فعالی دارد که نتیجه حضور این قشر بی‌ادعای بسیج ایجاد فضاهای متعدد در قالب بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های تخصصی چند روزه بوده که عده زیادی از مردم توانسته‌اند از بستر خدمتی که بسیج جامعه پزشکی فراهم کرده است استفاده کنند.

\n\n

وی برگزاری کلینیک تک تخصصی و فوق تخصصی چشم در تنگستان را در راستای رضایت‌مندی مردم دانست و گفت: این کلینیک از متخصصین و فوق تخصص‌های بیمارستان فارابی تهران که مرکز چشم پزشکی ایران است بهره‌مند خواهد بود و کلیه خدمات اعم از بینایی سنجی و معاینه و درمان به صورت کامل رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

\n\n

فولادوند اضافه کرد: پس از معاینه افرادی که نیازمند به عمل جراحی باشند نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هر عزیزی که کاندید جراحی باشد در هفته‌های آتی مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر