پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت هوا در استان بوشهر خبر داد و گفت: مه‌گرفتگی و کاهش دید برای استان پیش‌بینی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم جریانات جنوبی در استان است که در برخی ساعات بر سرعت این جریانات افزوده می‌شود.\n\nوی با اشاره به پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی استان، اضافه کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات  همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۱۶
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت هوا در استان بوشهر خبر داد و گفت: مه‌گرفتگی و کاهش دید برای استان پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم جریانات جنوبی در استان است که در برخی ساعات بر سرعت این جریانات افزوده می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی استان، اضافه کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات  همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت باد متغیر غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و به‌طور لحظه‌ای در برخی ساعات تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

\n\n

مه گرفتگی در گرگان

\n\n

وی با اشاره به پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت دریایی استان افزود: جهت باد متغیر غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و به طور لحظه ای در برخی ساعات تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

مساعدی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج نیز غالباً ۳۰ تا ۹۰  سانتی متر و در هنگام وزش باد لحظه‌ای تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای ماکزیمم و مینیمم در بوشهر بین ۲۲ تا ۳۱ درجه سانتیگراد، بندر دیر بین ۲۳ تا ۳۲، جم بین ۱۸ تا ۳۳، دیلم بین ۱۹ تا ۳۴، برازجان بین ۲۱ تا ۳۸، گناوه بین ۲۰ تا ۳۲، خارگ بین ۲۳ تا ۳۲ و عسلویه بین ۱۸ تا ۳۷ درجه بوده است.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش رطوبت جو در غالب نقاط استان، وقوع پدیده مه و کاهش دید افق طی امشب و فردا در برخی نقاط خصوصا مناطق ساحلی دور از انتظار نیست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر