پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان دندان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: اجرای مرحله سوم طرح وارنیش و فلوراید تراپی دانش آموزان این شهرستان آغاز شد.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، پریسا قاسمی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان بوشهر طرح وارنیش فلوراید تراپی از نیمه دوم سال 94 آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۸۶۶
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان دندان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: اجرای مرحله سوم طرح وارنیش و فلوراید تراپی دانش آموزان این شهرستان آغاز شد.

\n\n

http://img8.irna.ir/1395/13950807/82284559/82284559-71125806.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، پریسا قاسمی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان بوشهر طرح وارنیش فلوراید تراپی از نیمه دوم سال 94 آغاز شد.

\n\n

وی بیان کرد: در مرحله سوم این طرح مراقبان سلامت در همه مدرسه های ابتدایی طرح وارنیش فلورایدتراپی را تا پایان آبان اجرا می کنند.
\nقاسمی با اشاره به اینکه ژل وارنیش فلوراید باعث افزایش مقاومت دندان‌ها در برابر پوسیدگی می‌شود، گفت: در این طرح دندان‌های دانش آموزان و کودکان سه تا شش سال مهدهای کودک‌ با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان با ژل فلوراید تراپی شست و شو داده می شوند.
\nوی گفت: وارنیش فلوراید ماده‌ای موضعی است که پوسیدگی دندان‌ها را از 25 تا 75 در صد کاهش می‌دهد و بیش از 30 سال است که این ماده در جهان به‌عنوان یک ماده مؤثر برای
\nپیشگیری از پوسیدگی دندان استفاده می‌شود.
\nقاسمی افزود: در اجرای این برنامه یکی از خیران سلامت شهر عالی شهر با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان هزینه خرید 500 عدد وارنیش فلوراید را برای استفاده در مدرسه های
\nزیر پوشش آن منطقه را برعهده‌ گرفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر