جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی وقوع چهارمین زمین‌لرزه طی سه ماه در ایتالیا، هزاران نفر از مردم مناطق مرکزی این کشور شب را در فضای بیرون از خانه‌های خود گذراندند.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، روز گذشته (یکشنبه) زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر مناطق مرکزی ایتالیا را به لرزه درآورد. در ماه اوت نیز زمین لرزه دیگری این کشور را به لرزه درآورد که نزدیک به ۳۰۰ کشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۲۸۹۷۶
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: در پی وقوع چهارمین زمین‌لرزه طی سه ماه در ایتالیا، هزاران نفر از مردم مناطق مرکزی این کشور شب را در فضای بیرون از خانه‌های خود گذراندند.

\n\n

http://cdn.isna.ir/d/2016/10/31/3/57376203.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، روز گذشته (یکشنبه) زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر مناطق مرکزی ایتالیا را به لرزه درآورد. در ماه اوت نیز زمین لرزه دیگری این کشور را به لرزه درآورد که نزدیک به ۳۰۰ کشته برجا گذاشت.

\n\n

رسانه‌های محلی ایتالیا اعلام کردند: هزاران نفر از مردم این کشور شب گذشته را در خودروها، چادرها و سرپناه‌های موقت گذراندند. این زمین‌لرزه ظاهرا تلفاتی نداشته اما حدود ۲۰ نفر مجروح شده‌اند.

\n\n

در منطقه نورچا در استان پروجا که در نزدیکی کانون زمین لرزه روز گذشته (یکشنبه) قرار دارد تعدادی از ساکنان محلی تصمیم گرفتند خانه‌های خود را ترک نکنند.

\n\n

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، تخلیه ساختمان‌های مناطق مرکزی ایتالیا که از زمین لرزه هفته گذشته خسارت دیده بودند موجب شده که زمین‌لرزه دیروز تلفات نداشته باشد.

\n\n

http://cdn.isna.ir/d/2016/10/31/3/57376205.jpg

\n\n

http://cdn.isna.ir/d/2016/10/31/3/57376204.jpg

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر