شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با راه‌اندازی مجتمع پالایش سیراف از خام فروشی میعانات گازی جلوگیری می‌شود.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مهدی یوسفی صبح دوشنبه در نشست مسئولان و مدیران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای توسعه پارس جنوبی صورت گرفته است و شاهد افزایش میزان برداشت از پارس جنوبی توسط ایران هستیم.
کد خبر: ۲۸۹۸۲
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با راه‌اندازی مجتمع پالایش سیراف از خام فروشی میعانات گازی جلوگیری می‌شود.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/04/3/1959879.jpg?ts=1477285956548

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی یوسفی صبح دوشنبه در نشست مسئولان و مدیران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای توسعه پارس جنوبی صورت گرفته است و شاهد افزایش میزان برداشت از پارس جنوبی توسط ایران هستیم.

\n\n

وی با اشاره به افتتاح سه فاز مهم پارس جنوبی در دولت یازدهم، اضافه کرد: در فازهای ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ پارس جنوبی نیز گاز وارد شده است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان دولت یازدهم برداشت ایران از قطر در پارس جنوبی بیشتر می‌شود.

\n\n

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی، افزود: ۶۰ هزار نفر نیروی ایرانی و ۱۱۸ نفر نیروی خارجی در پارس جنوبی مشغول به کار هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: مصوبه اشتغال ۵۰ درصد نیروی بومی در منطقه پارس جنوبی تاکنون به صورت کامل محقق نشده و یکی از دلایل عدم تحقق آن مربوط به نوع تخصص‌های مورد نیاز و وضعیت آموزش‌های مهارتی است.

\n\n

یوسفی با اشاره به اشتغال ۳۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی افزود: در شرکت نفت و گاز پارس شش هزار نفر بومی و ۲۵ هزار نفر غیر بومی، در مجتمع گاز پارس جنوبی ۴ هزار و ۳۱۴ نفر غیربومی و ۴ هزار و ۳۰۸ نفر بومی و در پتروشیمی‌ها شش هزار نفر بومی و ۱۴ هزار نفر غیر بومی مشغول به کار هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر