پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان شیراز از دستگیری عوامل اصلی تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد و گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری عوامل اصلی هنجار شکنی در تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد و گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.
کد خبر: ۲۸۹۹۲
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: دادستان شیراز از دستگیری عوامل اصلی تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد و گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از دستگیری عوامل اصلی هنجار شکنی در تجمع روز جمعه در پاسارگاد فارس خبر داد و گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.

\n\n

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم، لیدرها و سرشاخه‌های اصلی این تجمع که به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه و ضدارزش‌ها اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

\n\n

بر اساس این گزارش به نقل از دادستانی کل کشور، دادستان شیراز خاطرنشان کرد: برای این افراد پروند قضایی تشکیل شده و وفق مقررات برخورد قضایی لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر