سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهر شدن مناطق چاه مبارک و بیدخون از مطالبات به حق مردم و مسؤولان عسلویه است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی و اجتماعی و ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان عسلویه اظهار داشت: مردم کنگان، عسلویه و جم میزبان صنایع عظیم نفت و گاز هستند و این صنایع زندگی مردم این مناطق را دستخوش تغییر کرده است.\n\nوی بیان کرد: با وجود مسائل و مشکلات ناشی از ایجاد تاسیسات عظیم نفت و گاز در منطقه، اما مردم کنگان، عسلویه و جم میزبانان بسیار خوبی برای مجموعه‌های نفت و گازی بودند.
کد خبر: ۲۹۰۰۰
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهر شدن مناطق چاه مبارک و بیدخون از مطالبات به حق مردم و مسؤولان عسلویه است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی و اجتماعی و ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان عسلویه اظهار داشت: مردم کنگان، عسلویه و جم میزبان صنایع عظیم نفت و گاز هستند و این صنایع زندگی مردم این مناطق را دستخوش تغییر کرده است.

\n\n

وی بیان کرد: با وجود مسائل و مشکلات ناشی از ایجاد تاسیسات عظیم نفت و گاز در منطقه، اما مردم کنگان، عسلویه و جم میزبانان بسیار خوبی برای مجموعه‌های نفت و گازی بودند.

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: ساکنان شهرهای مذکور انتظار دارند از سوی مسؤولان به موضوع کنترل آلایندگی، اشتغال جوانان توجه بیشتری شود.

\n\n

سالاری ادامه داد: طی دو سال اخیر سعی شده از هر فرصتی برای به کارگیری نیروهای بومی منطقه در شرکت‌های نفت و گاز استفاده شود.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم بیدخون و چاه مبارک شهر شدن این دو روستاست که در واقع مطالبه به حقی است و شرایط شهر شدن هم دارند.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: شهر شدن چاه مبارک و بیدخون بار بودجه‌ای ندارد و نیاز نیست از اعتبارات تملک دارایی اعتبار اختصاص یابد، چرا که خود اهالی منطقه آمادگی اختصاص بودجه برای ساختمان و سایر نیازمندی‌ها را دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر