جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از ضابطان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حکم دستگاه قضا فعالیت خود آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۰۰۲
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از ضابطان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حکم دستگاه قضا فعالیت خود آغاز کرده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  حجت‌الاسلام علی اکبری بعدازظهر امروز در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه  ترویج  این فریضه الهی وظیفه همگانی است اظهار داشت:  با توجه به اینکه تهدیدات اجتماعی متوجه  همه آحاد جامعه است در این راستا  باید در پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر همه احساس مسئولیت کنند.

\n\n

وی ترویج معروف‌ها و جلوگیری از  منکرها را از ماموریت‌های این ستاد دانست و تصریح کرد:  جلوگیری از لغزش‌ها و ترویج معروف‌ها  از وظایف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

\n\n

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف  استان بوشهر با بیان اینکه تذکر لسانی به عنوان سلاح برنده در امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: این مهم با بکارگیری افرادی که خود آمر به معروف باشند محقق می‌شود.

\n\n

اکبری از آموزش امر به معروف و نهی از منکر در راستای مشارکت با ستاد در تذکرات لسانی خبرداد و افزود: بیش از 7 هزار نفر در استان بوشهر دوره‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر را با موفقیت به پایان رساندند.

\n\n

وی با بیان اینکه تواکل بزرگترین منکر است گفت: موکول کردن و یا واگذار کردن وظایف و رسالت خود  به دیگران در امر هدایت  بزرگترین منکر است چراکه برخی‌ها تلاش می‌کنند در گریز از رسالت خود، این مهم  به دیگران واگذار و موکول کنند.

\n\n

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف  استان بوشهر تاکید کرد: از تمامی بخش‌های جامعه انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت‌ها برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی و ترویج معروف‌ها استفاده کنند.

\n\n

اکبری از فعالیت ضابط قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبرداد و خاطر نشان کرد:  یک‌هزار و 500 نفر از ضابطان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حکم دستگاه قضا فعالیت خود  آغاز کرده‌اند.

\n\n

وی از فعالیت طلایه‌داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خبرداد و افزود:  اجرایی شدن طرح طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر زمینه ساز گسترش معروف‌ها و برچیده شدن منکرات می‌شود.

\n\n

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف  استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است، گفت: در این زمینه 7 هزار نفر  از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر