شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 100 خانه با همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی برای نیازمندان شهرستان گناوه در دست ساخت است.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای کمک به خانه دار شدن خانواده‌های نیازمند ساخت هزار و 121 واحد مسکونی را در این استان آغاز کرده است.\n\nجانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت این خانه‌ها از مرداد در 15 روستای گناوه آغاز شده و برخی از آنها اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت دارد.  \n\nسرهنگ حمید خرمدل افزود: در 15 روز آینده کلید 36 خانه به صاحبانشان داده می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۰۶
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: 100 خانه با همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی برای نیازمندان شهرستان گناوه در دست ساخت است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای کمک به خانه دار شدن خانواده‌های نیازمند ساخت هزار و 121 واحد مسکونی را در این استان آغاز کرده است.

\n\n

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت این خانه‌ها از مرداد در 15 روستای گناوه آغاز شده و برخی از آنها اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت دارد.  

\n\n

سرهنگ حمید خرمدل افزود: در 15 روز آینده کلید 36 خانه به صاحبانشان داده می‌شود.

\n\n

وی ادامه داد: سپاه هرجا که احساس کند، کشور و مردم به کمک نیاز دارند وارد عمل می شود و اکنون در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی و بهداشتی کارهای خوبی انجام داده است.

\n\n

طرح ساخت 20 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی اردیبهشت امسال در کشور آغاز شد. 

\n\n

در مرحله نخست قرار است در مدت یک سال 5 هزار و 500 خانه در هفت استان ساخته شود که در این میان استان بوشهر با هزار و 121 خانه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر