جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمار طلاق در استان بوشهر بسیار بالاست و بیشترین علت آن، بدحجابی است، تأکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید جهادی عمل شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: بی‌تردید اگر ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور نبودند، قدرت تخریب تهاجم گسترده دشمن، بسیار بیشتر از این می‌شد.         
کد خبر: ۲۹۰۱۰
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمار طلاق در استان بوشهر بسیار بالاست و بیشترین علت آن، بدحجابی است، تأکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید جهادی عمل شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: بی‌تردید اگر ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور نبودند، قدرت تخریب تهاجم گسترده دشمن، بسیار بیشتر از این می‌شد.         

\n\n

وی بیان کرد: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر خط مقاومت دفع تهاجم فرهنگی هستند و تا الان توانسته‌اند بخش عظیمی از برنامه‌ریزی‌های تخریب فرهنگی جامعه را پیشگیری و دفع کنند.

\n\n

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید یک برنامه ریزی نوین، جامع، کارآمد و اثرگذار تعریف شود و این می‌طلبد که همگی در این زمینه تلاش کنند.

\n\n

صفایی بوشهری ادامه داد: در حال حاضر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از حیث تئوریک و نظری به حوزه اجرا تبدیل شده و مأموریت آن از احیای امر به معروف و نهی از منکر به حوزه اجرا تبدیل شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: منکرات و معروفات درون استان به طور دقیق و با اولویت بندی مشخص شود و سپس برای هر کدام از آنها، برنامه اجرایی کردن معروف یا پیشگیری و دفع آن منکر، طراحی شود.

\n\n

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خط مقدم این اجرایی کردن، فرهنگ سازی است، گفت: صدا و سیما، فضای مجازی، مطبوعات، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه در این زمینه نقش بسیار مهم و فعالی دارند.

\n\n

صفایی بوشهری با بیان اینکه فرهنگ سازیِ معروف و پیشگیری و دفع منکر نیازمند یک برنامه دقیق است، اظهار داشت: لازم است سه اولویت اول منکرات در استان مشخص و در یک کارگروه متخصص در زمینه اجرا، وظایف نهادها و دستگاه‌های مرتبط نیز مشخص و در زمینه دفع آن، اقدام شود.         

\n\n

وی در پایان با بیان اینکه آمار طلاق در استان بوشهر بسیار بالاست و بیشترین علت آن، بدحجابی است، تأکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید جهادی عمل شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر