جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهر گفت: در اجرای مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن تاکنون ۳۲ درصد جامعه شهری و روستایی استان بوشهر سرشماری شدند که مقام برتر در بین استان‌ها دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، علیرضا محمدی باغملایی بعدازظهر امروز در بررسی روند اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان دشتی با بیان اینکه استان بوشهر در مرحله نخست این سرشماری که به صورت اینترنتی اجرا شد جایگاه برتر در بین استان‌ها کسب کرد، اظهار داشت: بیش از 77.3 درصد خانوارهای استان بوشهر به صورت اینترنتی در این سرشماری شرکت کردند.
کد خبر: ۲۹۰۱۲
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهر گفت: در اجرای مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن تاکنون ۳۲ درصد جامعه شهری و روستایی استان بوشهر سرشماری شدند که مقام برتر در بین استان‌ها دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علیرضا محمدی باغملایی بعدازظهر امروز در بررسی روند اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان دشتی با بیان اینکه استان بوشهر در مرحله نخست این سرشماری که به صورت اینترنتی اجرا شد جایگاه برتر در بین استان‌ها کسب کرد، اظهار داشت: بیش از 77.3 درصد خانوارهای استان بوشهر به صورت اینترنتی در این سرشماری شرکت کردند.

\n\n

وی با بیان اینکه بیش از 850 هزار نفر در استان بوشهر بصورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کردند، افزود: با توجه به تعیین چهار گروه برتر، عالی، خیلی خوب و خوب در سرشماری اینترنتی تعیین شد، استان بوشهر در گروه استان‌های برتر معرفی شده است.

\n\n

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان بوشهر با اشاره به اجرای مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: در این مرحله 290 آمارگیر با مراجعه به درب منازل کد رهگیری کسانی‌که به روش اینترنتی نام‌نویسی کرده‌اند دریافت در غیر این صورت اطلاعات خانوارها در سامانه ثبت می‌کنند.

\n\n

محمدی با بیان اینکه تاکنون 32 درصد خانوارهای استان بوشهر تحت پوشش سرشماری حضوری قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: تاکنون در سرشماری حضوری استان بوشهر با 32 درصد  مراجعه آمارگیران به درب منازل از استانهای برتر  معرفی شده است.

\n\n

فرماندار دشتی  نیز با بیان اینکه مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن قابل توجه است، افزود: در سرشماری حضوری نفوس و مسکن دشتی  تاکنون 32 حوزه شهری و روستایی این شهرستان  تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

\n\n

غلامرضا مهرجو با بیان اینکه در شهرستان دشتی 63 حوزه شهری وروستایی سرشماری وجود دارد، گفت:  تاکنون 50 درصد از حوزه‌های شهری و روستایی دشتی سرشماری شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر