شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهر گفت: با گذشت چهار ماه از راه اندازی دستگاه ام آر ای در این بیمارستان 3500 نفر از بیماران جنوب این استان، شهرستانهای همجوار استانهای هرمزگان و فارس از خدمات آن برخوردار شدند.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر حسن حیدری افزود: تمامی موارد ام آر ای انجام شده در بیمارستان کنگان ازسوی پزشکان این مرکز تجویز و تصویر برداری شده است.
کد خبر: ۲۹۰۳۳
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهر گفت: با گذشت چهار ماه از راه اندازی دستگاه ام آر ای در این بیمارستان 3500 نفر از بیماران جنوب این استان، شهرستانهای همجوار استانهای هرمزگان و فارس از خدمات آن برخوردار شدند.

\n\n

http://img8.irna.ir/1395/13950811/82289850/82289850-71135748.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر حسن حیدری افزود: تمامی موارد ام آر ای انجام شده در بیمارستان کنگان ازسوی پزشکان این مرکز تجویز و تصویر برداری شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: تشخیص سریع صدمات جسمی و مغزی فرد بیمار از مزایای دستگاه ام آر ای است.
\nرئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: کمبود این دستگاه در سال های گذشته باعث می شد تا بیماران نیازمند تصویربرداری ام آر ای به مرکز استان و یا استانهای همجوار مراجعه کنند.
\nحیدری، با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح از راهکارهای بسیار موثر در حوزه درمان و سلامت جامعه و از ابتکارات ماندگار دولت یازدهم است.
\nوی اضافه کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از مراکز درمانی پیشگام در استان بوشهر در اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر