پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۱ دوربین کنترل تخلفات رانندگی برای کاهش تصادفات و رصد تخلفات خودروها در جاده‌‌های استان بوشهر نصب می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری تسنیم، سید حمیدرضا علم صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دشتی با بیان اینکه کاهش تصادفات خودروها از اولویت‌های مهم استان بوشهر است، اظهار داشت: در این راستا ضمن ایمن‌سازی جاده‌ها نصب دوربین کنترل سرعت در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۰۳۵
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۱ دوربین کنترل تخلفات رانندگی برای کاهش تصادفات و رصد تخلفات خودروها در جاده‌‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری تسنیم، سید حمیدرضا علم صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دشتی با بیان اینکه کاهش تصادفات خودروها از اولویت‌های مهم استان بوشهر است، اظهار داشت: در این راستا ضمن ایمن‌سازی جاده‌ها نصب دوربین کنترل سرعت در دستور کار قرار دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه 8 محور استان بوشهر به بزرگراه تبدیل می‌شود، تصریح کرد: تمامی نقاط استان بوشهر طرح  بزرگراهی در دست اجرا است که امسال یکی از محورهای پرمخاطره استان بوشهر جاده دیلم به گناوه به  مسیر چهار خطه تبدیل شد.

\n\n

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه محورهای اصلی و شریانی استان بوشهر دارای دوربین هوشمند کنترل سرعت هستند، تصریح کرد: برای کاهش تصادف جاده‌ای و رصد تخلفات رانندگی امسال در مابقی محورهای استان بوشهر دوربین هوشمند کنترل سرعت  نصب می‌شود.

\n\n

علم با بیان اینکه محور چغادک - خورموج - کنگان و عسلویه  امسال به دوربین هوشمند کنترل سرعت مجهز می‌شود، خاطرنشان کرد: اکنون محور بوشهر- برازجان - دالکی و محور ساحلی گناوه به بوشهر به دوربین‌های کنترل سرعت مجهز شده است.

\n\n

وی از نصب  31 دوربین هوشمند کنترل تخلف رانندگی در محورهای استان بوشهر خبرداد و افزود: با تامین اعتبارات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها 31 دوربین کنترل تخلفات رانندگی برای کاهش تصادفات و رصد تخلفات خودروها در جاده‌‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

\n\n

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه محورهای شهرستان دشتی از نقاط مهم جاده‌ای استان بوشهر افزود: دشتی یکی از شهرستان‌های مهم برای ما در حوزه حمل‌ونقل به ویژه گوجه‌فرنگی خارج از فصل است که طرح راهداری  زمستانی در این محور اجرایی می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه در محورهای دشتی  پنج کیلومتر سیستم روشنایی، سه راهدارخانه و 16 پل بزرگ  وجود دارد، افزود: با توجه به جایگاه شهرستان دشتی در تولید گوجه فرنگی خارج از فصل 5 شرکت در حوزه حمل و نقل در این شهرستان فعالیت دارند.

\n\n

علم با بیان اینکه  256 هزار تن بار در طول یک سال در دشتی جابه‌جا شده است، گفت: این میزان بار که با 353 هزار وسیله نقلیه جابه‌جا شده چهار درصد حمل بار استان بوشهر را شامل می‌شود.

\n\n

وی از جابه‌جایی 187 هزار  مسافر با 16 هزار دستگاه خودرو مسافری در دشتی خبرداد و گفت: دو مجتمع خدمات رفاهی در شهرستان دشتی فعالیت می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر