پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 \n\nفکرشهر: کارگردان مطرح سینما وتلویزیون ایران گفت: شهرستان دشتی استان بوشهر دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی کم نظیری است.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، سیروس مقدم روز سه شنبه در بازدید از دهکده گردشگری فقیه حسنان و آثار تاریخی و گردشگری دشتی افزود: برخی از این آثار از جمله محرابه مند و عمارت باشکوه شیرینه که می تواند جاذبه مهم گردشگری باشد بخاطر بی توجهی درختان آن خشک و منظره تکان دهنده ای ایجاد کرده است.
کد خبر: ۲۹۰۳۶
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

 

\n\n

فکرشهر: کارگردان مطرح سینما وتلویزیون ایران گفت: شهرستان دشتی استان بوشهر دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی کم نظیری است.

\n\n

http://img8.irna.ir/1395/13950811/82289871/82289871-71135788.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیروس مقدم روز سه شنبه در بازدید از دهکده گردشگری فقیه حسنان و آثار تاریخی و گردشگری دشتی افزود: برخی از این آثار از جمله محرابه مند و عمارت باشکوه شیرینه که می تواند جاذبه مهم گردشگری باشد بخاطر بی توجهی درختان آن خشک و منظره تکان دهنده ای ایجاد کرده است.

\n\n

وی اضافه کرد: محرابه مند با قدمت چهار هزار و500 ساله یک اثر کم نظیر است که باید عزم ملی در نگهداری آن جدی باشد.

\n\n

وی با قدردانی از همراهی مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی دشتی بیان کرد: روستای فقیه حسنان استعداد بسیار خوبی برای گردشگران و علاقه مندان زندگی روستایی دارد ولی باید تبلیغات گسترده تری درباره آن صورت گیرد.
\nمقدم با اشاره به تولید فیلمی با عنوان هنگامه بیداری که به نهضت جنوب می پردازد گفت: از اسفند ماه سال جاری مراحل فیلم برداری آغاز می شود و بخشی از لوکیشن ها نیز در شهرستان دشتی خواهد بود.
\nحمید زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: مردم دشتی که به سلحشوری و علم پروری مشهور هستند در نهضت جنوب نقش تاثیر گذاری داشته اند و باعث خرسندی است که قیام مردم جنوب به تصویر کشیده می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر