شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امسال خیران حوزه سلامت 120 میلیارد ریالب در زمینه بهداشت و درمان این استان کمک کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس جمشیدی روز سه شنبه درآئین تجلیل از خیران انجمن بیماران کلیوی استان بوشهر افزود: توزیع متوازن امکانات یکی از اهداف دولت یازدهم در استان بوشهر است و در سه سال گذشته در بخش بهداشت و درمان به این مهم توجه ویژه ای شده است.\n\nوی با اشاره به تقسیم استان بوشهر در حوزه سلامت به سه قطب شمالی، جنوبی و مرکزی اضافه کرد: در این تقسیم بندی تلاش شده تا خدمات به همه شهرستانها یکسان ارائه شود.
کد خبر: ۲۹۰۴۴
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امسال خیران حوزه سلامت 120 میلیارد ریالب در زمینه بهداشت و درمان این استان کمک کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس جمشیدی روز سه شنبه درآئین تجلیل از خیران انجمن بیماران کلیوی استان بوشهر افزود: توزیع متوازن امکانات یکی از اهداف دولت یازدهم در استان بوشهر است و در سه سال گذشته در بخش بهداشت و درمان به این مهم توجه ویژه ای شده است.

\n\n

وی با اشاره به تقسیم استان بوشهر در حوزه سلامت به سه قطب شمالی، جنوبی و مرکزی اضافه کرد: در این تقسیم بندی تلاش شده تا خدمات به همه شهرستانها یکسان ارائه شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: بوشهر جزو پنج استان اول کشور در بحث ابتلا به بیماریهای کلیوی است و باید با برنامه ریزی های مختلف زمینه پیشگیری و کاهش این بیماری ایجاد کنیم.

\n\n

جمشیدی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان بوشهر با همکاری انجمن بیماران کلیوی استان در زمینه گسترش فرهنگ پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.

\n\n

وی گفت: بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید به شمار می ‌رود و اجرای طرح تحول نظام سلامت گام موثری در ارتقای این حوزه برداشته است.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در مناطق روستایی و محروم و افزایش سرانه بهداشتی روستائیان از جمله موفقیت های طرح تحول نظام سلامت است.

\n\n

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت پرداختی از جیب مردم در بیمارستان‌های دولتی از 60 درصد به 3درصد برای روستاییان و 7درصد برای شهرنشینان کاهش یافته است.

\n\n

جمشیدی به اجرای طرح های مختلف پیشگیری از بیماری ها در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح بهداشت دهان و دندان و چکاپ قلبی و عروقی از جمله این طرح هاست.

\n\n

در این مراسم از خیران انجمن بیماران کلیوی استان بوشهر تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر