پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سعید عرب‌زاده عکاس ایرانی مدال نقره جشنواره  بین‌المللی عکس گرجستان را کسب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، سعید عرب زاده دارنده نشان آرتیست فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، مدرس و مسئول بخش عکس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر مدال نقره جشنواره بین‌المللی عکس گرجستان را کسب کرد. این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی و انجمن عکس گرجستان برگزار شد.\n\n
کد خبر: ۲۹۰۴۸
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: سعید عرب‌زاده عکاس ایرانی مدال نقره جشنواره  بین‌المللی عکس گرجستان را کسب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، سعید عرب زاده دارنده نشان آرتیست فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، مدرس و مسئول بخش عکس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر مدال نقره جشنواره بین‌المللی عکس گرجستان را کسب کرد. این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی و انجمن عکس گرجستان برگزار شد.

\n\n

سعید عرب زاده

\n\n

این هنرمند در جشنواره بین‌المللی عکس کودک صربستان و روسیه، شایسته تقدیر در بخش کودک شد. این جشنواره در ۵ بخش زیر نظر فدراسیون ‌بین‌المللی هنر عکاسی، انجمن عکاسان امریکا و انجمن عکاسی صربستان برگزار شد.

\n\n

آثار این هنرمند همراه با ۴۷ عکاس ایرانی و عمانی در نمایشگاه بین‌المللی گروهی عکس دوستی و همبستگی ایران و عمان نیزحضور داشت. این نمایشگاه با همکاری «کلوپ عکس فوکوس» و «جمعیت عکاسی عمان» زیر نظر «فیاپ» در گالری ایده پارسی برگزار شد.

\n\n

نمایشگاه عکس «دوستی و همبستگی ایران و عمان» پس از برگزاری در ایران، در مرکز نمایشگاهی فیاپ در خاورمیانه در کشور عمان نیز برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر