پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: در سفر هیئت دولت اعتباراتی برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی در استان بوشهر مصوب که ۵۰۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، رضا‌ عوض‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی از اولویت‌های استان بوشهر است اظهار داشت: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان کنگان و عسلویه اعتباراتی برای اجرای طرح‌های عمرانی در راستای رفع محرومیت مصوب شد که اجرای این طرح‌ها تحول مهمی ایجاد زیر ساخت‌ها ایجاد کرد.
کد خبر: ۲۹۰۵۰
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: در سفر هیئت دولت اعتباراتی برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی در استان بوشهر مصوب که ۵۰۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رضا‌ عوض‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی از اولویت‌های استان بوشهر است اظهار داشت: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان کنگان و عسلویه اعتباراتی برای اجرای طرح‌های عمرانی در راستای رفع محرومیت مصوب شد که اجرای این طرح‌ها تحول مهمی ایجاد زیر ساخت‌ها ایجاد کرد.

\n\n

وی از پرداخت ردیف سوم اعتبارات سفر معظم‌له به شهرستان عسلویه خبرداد و تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های مصوب این سفر  اعتبارات مرحله سوم به میزان 363.4 میلیارد ریال ابلاغ شد.

\n\n

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با بیان اینکه  تاکنون  161 پروژه این سفر تکمیل و افتتاح شده بیان کرد: 17 پروژه‌ با پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد  با اعتبارات ابلاغی  امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

\n\n

عوض‌پور با اشاره به ابلاغ اعتبارات سفر هیئت دولت به استان بوشهر گفت: در سفر هیئت دولت اعتباراتی برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی در استان بوشهر مصوب شد که 500 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه سال قبلی بخشی از این اعتبارات تخصیص یافت خاطر نشان کرد: امسال اعتباراتی از محل سفر هیئت دولت به استان بوشهر برای ساخت سد خائیز، اسکله لاور ساحلی دشتی و بندر ریگ و دهکده گردشگری بوشهر در مجموع به میزان 34 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر