شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بوشهر در دو عملیات جداگانه ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.\n\n
کد خبر: ۲۹۰۶۸
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بوشهر در دو عملیات جداگانه ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

\n\n

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/04/06/139304061246328083092544.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ وحید زرین‌کلاه صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بر اوضاع و فعالیت سوداگران مرگ اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دارد، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی که مأموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر دارند امکان جابه‌جایی هیچ‌گونه مواد مخدری در استان بوشهر وجود ندارد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه فعالیت مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با استان‌های همجوار به‌صورت مشترک انجام می‌شود، افزود: کشفیات مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان بوشهر 7 ماه گذشته نسبت به سال گذشته 38 درصد افزایش  دارد.

\n\n

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اجرای دو عملیات پلیس استان بوشهر در مقابله با سوداگران مرگ  و کشف 49 کیلوگرم مواد مخدر افزود: دری ک عملیات مشترک با پلیس استان هرمزگان 28 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

\n\n

زرین‌کلاه با اشاره به کشف مواد مخدر در دیلم بیان کرد: در یک عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر 21 کیلوگرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر کرد.

\n\n

وی با اشاره به کشف بیش از 2700 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته بیش از  2.7 تن مواد مخدر در استان بوشهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده و 91 باند  حرفه‌ای مواد مخدر   متلاشی شده  است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر