جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: این شهرستان با ارایه ١٠ طرح ابتکاری و نو برای توسعه و تقویت مطالعه و کتابخوانی در طرح پایتخت کتاب ایران شرکت می کند.\n\n
کد خبر: ۲۹۰۷۰
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: این شهرستان با ارایه ١٠ طرح ابتکاری و نو برای توسعه و تقویت مطالعه و کتابخوانی در طرح پایتخت کتاب ایران شرکت می کند.

\n\n

http://img8.irna.ir/1395/13950812/82291232/82291232-71138541.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم روز چهارشنبه به نقل از زهره محنایی در سومین نشست هم اندیشی طرح پایتخت کتاب ایران افزود: برای شرکت دراین طرح پیشنهاد و طرح های ارسالی باید متناسب با نیازهای محلی و آیین های بومی و از مشارکت مردمی و دستگاههای اجرایی برخوردار و از قابلیت الگو برداری تازگی و کیفیت در محتوا برخوردار باشند.

\n\n

وی گفت: مهلت ارسال طرح ها تا ١٠ آذرماه جاری تعیین شده و تا مدت یادشده نشست های هم اندیشی دیگری برگزار تا پس از جمع بندی طرح های جامعی به دبیرخانه مرکزی ارایه شود.
\nدراین نشست، تنگستانی کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم در باره برگزاری طرح بارش در هفته کتاب مطالبی بیان و خواستار تشکیل باشگاههای کتابخوانی در مدارس، مراکز فرهنگی و دانشگاهها شد.

\n\n

پایتخت کتاب ایران عنوان طرحی در ایران است که بر مبنای آن هر سال شهری به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می‌شود.
\nبخش‌هایی از این طرح از پایتخت جهانی کتاب الگوبرداری شده اما از نظر ساختار اجرایی همخوانی‌های زیادی با شرایط فعالیت فرهنگی در ایران پیدا کرده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر