پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه شهر خورموج استان بوشهر گفت: تقویت باور های دینی و فرهنگی رسالت خطیری بردوش همه مسئولان است تا هنجار های خوبی در سطح جامعه نهادینه می شود.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح روزچهارشنبه درجمع مسئولان فرهنگی دشتی افزود: تلاش برای اعتلای فرهنگ این شهرستان موضوعی است که باید همواره مدنظر مسئولان باشد.
کد خبر: ۲۹۰۷۳
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: امام جمعه شهر خورموج استان بوشهر گفت: تقویت باور های دینی و فرهنگی رسالت خطیری بردوش همه مسئولان است تا هنجار های خوبی در سطح جامعه نهادینه می شود.

\n\n

http://img8.irna.ir/1395/13950812/82291097/82291097-71138256.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح روزچهارشنبه درجمع مسئولان فرهنگی دشتی افزود: تلاش برای اعتلای فرهنگ این شهرستان موضوعی است که باید همواره مدنظر مسئولان باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: موضوع طلاق و اعتیاد ناهنجاری هایی است که درمیان مردم خوب ومتدین شهرستان دشتی رسوخ پیدا کرده است و باید این موضوع مهم ریشه یابی و آسیب شناسی شود.
\nمصلح ادامه داد: آستانه تحمل خانواده ها بسیار کم شده است و در مسائلی بسیار کوچک تنها راه حل را طلاق می بینند که ناشی از از بین رفتن فرهنگ ریش سفیدی در میان خانواده هاست.

\n\n

وی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در کشور کار بسیار ارزشمندی است که تشویق جوانان و نوجوان به این کار بزرگ می تواند زمینه ساز رشد فرهنگ کتابخوانی در کشور شود.
\nامام جمعه خورموج ادامه داد: ما در حوزه فرهنگ در شهرستان دشتی صاحب سابقه طولانی هستیم و وجود علما و فضلا در این شهرستان نشان از ریشه بزرگ فرهنگ و مطالعه در این شهرستان دارد.
\nمصلح بیان کرد: علمای شهرستان دشتی به دلیل نجابت و تواضعی که دارند کمتر شناخته شده اند و وظیفه ماست که برای معرفی ایشان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر