پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: عبدالرضا داوری، از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، درباره گزارشی که سال گذشته در کانال اطلاع‌رسانی منتسب به خود درباره حسام‌الدین آشنا منتشر شده بود، از مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری طلب حلالیت کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایلنا، داوری در یادداشتی کوتاه در کانال اطلاع‌رسانی خود نوشت: «سال گذشته در این کانال، گزارشی درباره آقای حسام‌الدین آشنا منتشر شد. همان زمان جناب دکتر آشنا جوابیه‌ای نگاشتند و ضمن توضیح در مورد آن گزارش، در یک پیام خصوصی هم، صاحب این قلم را به وجدان و آخرت حوالت دادند.
کد خبر: ۲۹۰۸۴
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: عبدالرضا داوری، از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، درباره گزارشی که سال گذشته در کانال اطلاع‌رسانی منتسب به خود درباره حسام‌الدین آشنا منتشر شده بود، از مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری طلب حلالیت کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایلنا، داوری در یادداشتی کوتاه در کانال اطلاع‌رسانی خود نوشت: «سال گذشته در این کانال، گزارشی درباره آقای حسام‌الدین آشنا منتشر شد. همان زمان جناب دکتر آشنا جوابیه‌ای نگاشتند و ضمن توضیح در مورد آن گزارش، در یک پیام خصوصی هم، صاحب این قلم را به وجدان و آخرت حوالت دادند.

\n\n

هفته گذشته از طریق یکی از برادران مطلع، اسنادی را دیدم که براساس آن اسناد، صحت جوابیه ایشان بر من روشن شد. بر پایه وجدان، اصول عدالت و ضرورت عافیت در آخرت، انتشار این توضیح و حلالیت‌خواهی از ایشان را علی‌رغم همه اختلافات و مرزبندی‌های عقیدتی و سیاسی مبتنی بر آیه هشت سوره مائده که می‌فرماید«وَلا یجرمنکم شنئان قوم علی أَلا تعدلوا اعدلوا هُوَ أقرب للتقوی» برخود لازم می‌دانم.»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر