جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با گرامیداشت یاد شهید فهمیده یادواره 118شهید دانش آموز دشتستانی با حضور برادر شهید حسین فهمیده و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در حسینیه اعظم برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، برادر شهید حسین فهمیده عصر چهارشنبه در این آئین گفت: شهید حسین فهمیده امام خود را در سن کودکی شناخت و راه خود را انتخاب کرد و از 9 سالگی تا 13 سالگی امام و انقلاب را همراهی و حمایت کرد.\n\n
کد خبر: ۲۹۰۸۷
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت یاد شهید فهمیده یادواره 118شهید دانش آموز دشتستانی با حضور برادر شهید حسین فهمیده و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در حسینیه اعظم برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، برادر شهید حسین فهمیده عصر چهارشنبه در این آئین گفت: شهید حسین فهمیده امام خود را در سن کودکی شناخت و راه خود را انتخاب کرد و از 9 سالگی تا 13 سالگی امام و انقلاب را همراهی و حمایت کرد.

\n\n

\n\n

مجید فهمیده افزود: شهید فهمیده اراده خود را با اراده امام گره زد و این پیام را به ما داد که باید گوش به فرمان امام و رهبر خود باشیم.

\n\n

برادر شهید فهمیده اظهار کرد: این شهید بزرگوار در همه مراحل زندگی در مسیر پیروزی انقلاب گام برداشت و پس از آن در جنگ تحمیلی جز برای رضای خدا کاری نکرد.
\nوی تصریح کرد: پیام دیگر این شهید نحوه شهادت، اراده قوی و شناخت موقعیت حساس در جهاد در راه خدا بود.

\n\n

فهمیده با بیان اینکه امروز اگر فهمیده زنده بود از جهاد در راه خدا غافل نبود گفت: امروز شهدای مدافع حرم نیز راه حسین فهمیده را در سوریه ادامه می دهند. 

\n\n

\n\n

وی گفت: شهدای جبهه مقاومت امروز از رهبرکوچک خود الگوگیری می کنند به همین دلیل است که اسرائیل از بودن حسین فهمیده نگران است.

\n\n

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دشتستان نیز گفت: ترویج فرهنگ شهید وشهادت در بین دانش آموزان از مهمترین هدفهای برگزاری این یادواره است.

\n\n

امراله پاریاو بیان کرد: از افتخارات شهرستان دشتستان وجود 118 شهید دانش آموز در طول دفاع مقدس است که افتخاری بس بزرگ برای شهرستان و استان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر