جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع گرد و خاگ و رگبار پراکنده در استان خبر داد و گفت: از اواخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان بوشهر خواهیم بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری در مناطق شمالی و مرکزی استان نیمه ابری از عصر امروز همراه با وزش باد و گرد و خاک و در اواخر وقت در برخی نقاط شمالی رگبار پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۰۹۶
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع گرد و خاگ و رگبار پراکنده در استان خبر داد و گفت: از اواخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان بوشهر خواهیم بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری در مناطق شمالی و مرکزی استان نیمه ابری از عصر امروز همراه با وزش باد و گرد و خاک و در اواخر وقت در برخی نقاط شمالی رگبار پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.

\n\n

وی اضافه کرد: فردا پنج شنبه، آسمان استان کمی تا نیمه ابری در مناطق شمالی و مرکزی استان در اوایل صبح همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: روز جمعه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، کاهش دما و کاهش دید در برخی نقاط ساحلی و در سواحل جنوبی همراه با وزش باد خواهد بود.

\n\n

وی بیان کرد: روز شنبه هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی در برخی نقاط جنوبی استان همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود و روز یک‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

\n\n

\n\n

مساعدی، سرعت باد از عصر امروز را بین ۱۸ تا ۴۲ و در گاهی اوقات تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: سرعت باد فردا نیز بین ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت است که ممکن تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه نیز ساعت باد بین ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر