چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امد اد گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت پارس جنوبی و درآمدی که برای کشور دارد، باید الگویی برای رفع محرومیت در کل کشور باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در نشست شورای عمومی شهرستان عسلویه اظهار داشت: باید با نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات اشتغال توجه کرد و با تسهیلات مالی زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنیم.\n\nوی بیان کرد: با وجود سرمایه‌گذاری 100 میلیارد دلاری در پارس جنوبی شایسته نیست خانواده فقیر و نیازمند در این منطقه باشد و این منطقه باید الگویی برای رفع محرومیت در کل کشور باشد.
کد خبر: ۲۹۰۹۸
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: رئیس کمیته امد اد گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت پارس جنوبی و درآمدی که برای کشور دارد، باید الگویی برای رفع محرومیت در کل کشور باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در نشست شورای عمومی شهرستان عسلویه اظهار داشت: باید با نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات اشتغال توجه کرد و با تسهیلات مالی زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنیم.

\n\n

وی بیان کرد: با وجود سرمایه‌گذاری 100 میلیارد دلاری در پارس جنوبی شایسته نیست خانواده فقیر و نیازمند در این منطقه باشد و این منطقه باید الگویی برای رفع محرومیت در کل کشور باشد.

\n\n

فتاح اضافه کرد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد حل مشکل اشتغال و مسکن مددجویان است و این روند را با جدیت در کمیته امداد دنبال می‌کنیم.

\n\n

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: توانمندسازی مددجویان ازجمله برنامه‌های مهم کمیته امداد است و در تلاش هستیم در سفرهای استانی این موضوع را دنبال کنیم.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر همواره در زمینه فعالیت‌های مرتبط به مددجویان کمیته امداد پیشگام بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر