جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:شرایط مطلوب موجود نتیجه همدلی و وحدت بین مسئولان است که در سایه رعایت قوانین و مقرارت شکل گرفته و همه گروهها و تشکلها فعالیتهای قانونی خود را اجرا می کنند.
کد خبر: ۲۹۸۹۵
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:شرایط مطلوب موجود نتیجه همدلی و وحدت بین مسئولان است که در سایه رعایت قوانین و مقرارت شکل گرفته و همه گروهها و تشکلها فعالیتهای قانونی خود را اجرا می کنند.

http://img7.irna.ir/1395/13950914/82331268/82331268-71218095.jpg

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری شنبه شب در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی استانداری بوشهر با حضور قائم مقام وزیر کشور افزود: براساس وحدت و همدلی موجود در شورای تامین و قانونمداری احزاب و تشکل ها تاکنون هیچ سخنرانی و فعالیت سیاسی در این استان لغو نشده است.

وی یادآورشد:تمام گروههای سیاسی فعال در استان بوشهر فعالیت خود را در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی انجام می دهند و تا امروز هیچ یک از فعالیت ها، مراسم های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سخنرانی ها لغو نشده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تلاش شده مردم احساس امنیت واقعی داشته باشند و مشکل خاصی نیز در این خصوص در استان بوشهر نداشته ایم.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجود محدودیت اعتبارات تخصیصی استان بوشهر هیچ یک از پروژه های عمرانی تعطیل نشده و با سرعت در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه با همکاری فرمانداران تلاش شده طرح ها با کمترین مشکل در استان اجرا شوند افزود: در حوزه راه با کامل شدن 10 محور بزرگراهی میزان بزرگراههای موجود در استان به بیش از دو برابر می رسد.

وی تصریح کرد: از این تعداد سه محور تلاش می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب در دو تابستان گذشته گفت: در همین راستا از طریق صدور مجوز احداث آب شیرین کن به بخش خصوصی و خرید تضمینی آب از سوی دولت پیش بینی می شود مشکل تامین آب در استان حل شود.

سالاری با اشاره به تامین 110 هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن ها در استان بوشهر افزود: با تکمیل آخرین آب شیرین کن تا یک و نیم سال آینده یک سوم آب موجود به ظرفیت آب استان بوشهر اضافه می شود.

وی یادآورشد: همچنین مرمت لوله های فرسوده و کاهش هدر رفت آب از جمله دیگر طرحهای دردست اجرای استان بوشهر است که تلاش می شود با تخصیص اعتبار لازم در این بخش و احداث مخازن آب شهری و روستایی و مرمت اقدام شود.

استاندار بوشهرگفت: در بحث ورزش تمرکز استان بر توزیع عادلانه امکانات ورزشی است و دستگاههای اجرایی ذیربط به خصوص بنیاد مسکن با همکاری فرمانداران در تامین زمین برای اجرای پروژه های ورزشی همکاری لازم را انجام داده است.

وی یادآور شد: تلاش می شود تا پایان امسال پروژه ورزشگاه 15هزار نفری بوشهر به بهره برداری برسد.

سالاری درخصوص بهداشت و درمان نیزگفت:در سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان انرژی اتمی عملیات اجرایی 700 تخت بیمارستانی در استان بوشهر آغاز شد.

وی تاکید کرد: با تکمیل این پروژه های درمانی ظرفیت تختهای بیمارستانی در استان بوشهر از میانگین کشوری بیشتر می شود.

استاندار بوشهر گفت: در حوزه ارتباطات کارهای خوبی در خصوص پایداری ارتباط اینترنتی و افزایش ظرفیت پهنای باند در استان بوشهر انجام شده است.

وی یادآور شد: در حوزه اقتصادی اولویت ما در فعال سازی طرحهای نیمه فعال و غیرفعال است که بانکها همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.

سالاری گفت: پروژه های اقتصادی متعددی برای افتتاح از جمله طرح متانول کاوه دیر، کارخانه سیمان دشتی و طرح ماهی در قفس در دستور کار است که تا پایان سال و اول سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی افزود: از اعضای هیات دولت برای بررسی نارسائی ها در حوزه های مختلف برای حضور در استان دعوت می شود.

استاندار بوشهر گفت: در همین راستا هفته جاری بوشهر میزبان رئیس سازمان محیط زیست و وزیر ورزش و جوانان است.

وی از خدمات موثر فتح الله حقیقی معاون سابق استانداری بوشهر که اکنون معاون سیاسی استانداری البرز است قدردانی کرد و یادآورشد: تلاش های عباس جمشیدی که با حفظ سمت فرمانداری بوشهر به مدت چهار ماه بعنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر با صداقت، شجاعت و وارستگی خدمات ارزنده‌ای در این مدت برای استان انجام داد نیز قابل ستایش است.

استاندار بوشهر با اشاره به سوابق اجرایی عبدالکریم گراوند معاون جدید سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهرگفت:برای شتاب در توسعه استان لازم است روسای سازمان ها و مدیران دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با معاون جدید داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر