جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۴۱۷
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: پایگاه خبری تحلیلی خلیج فارس مطلبی با عنوان 'دروازه پیروزی'به قلم امان الله شجاعی فعال سیاسی را بازنشر داده است.

به گزارش فکرشهر، در ادامه این مطلب آمده است:غوغای اختلاف نظر در محافل، و نوشته های غم زای مایوس کننده در پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی نا خود آگاه آدم را به یاد جنگ های صد ساله ی اروپای قبل از تشکیل 'دول متحد' می اندازد که به جنگ همه با هم معروف شده است.
در این گیر و دار، آنچه به مسلخ می رود افکار و اندیشه است.

اگر اصلاح طلبان واعتدالیون عزم بر آن دارند که در انتخابات نیز به وحدت نظر نرسند و به این رفتار ادامه دهند، شک نداشته باشند که با ارایه دو لیست، هر دو گروه طرفدار دولت، به سخت ترین شکل، شکست خواهند خورد (آن هم شکستی تاریخی). زیرا اختلاف نظر و شکاف بین دو گروه طرفدار دولت به مثابه 'دروازه پیروزی' برای احزاب اصولگرا خواهد بود.

برای اصلاح طلبان مایه بسی سر فکندگی و برای احزاب اصولگرا جای بسی افتخار خواهد بود که حدود سی هزار نفر با ارایه دو لیست در مقابل حدود چهارده هزار نفر با ارایه یک لیست در انتخابات محلی، شکستی تاریخی را در تاریخ انتخابات بوشهر به ثبت برسانند.

طرفداران دولت چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری دو ستاد داشته باشند و در دو محل جداگانه تبلیغ نمایند، بی شک به اقتدار و هیمنه آن ها در انتخابات ریاست جمهوری نیز لطمه خواهد زد و ریزش آرا را در پی خواهد داشت.

در نتیجه تنها راه پیروزی قطعی در هر دو مورد (ریاست جمهوری وشورا)، اتحاد و یکپارچگی طرفداران دولت با 'یک لیست و یک ستاد' است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر