پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۴۳۶
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری اخیر ۱۴۱ میلیارد ریال به پروژه های شهرستان دشتی که ماهیت حوادثی داشته اند پیش بینی شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2016/12/28/3/2320472.jpg

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان دشتی بر مدیریت علمی و پیشگیرانه بحران تاکید کرد و اظهار داشت: باید بر اصول علمی و در راستای اقدامات پیشگیرانه حرکت کنیم و بتوانیم به خوبی از تجربیات گذشته بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه آمادگی اعضای شورای مدیریت بحران در برابر حوادث احتمالی امری ضروری است، افزود: باید در کنار این آمادگی آموزش های لازم نیز فرا گرفته شود.

مهرجو همچنین بر بروزرسانی دانش و اطلاعات تاکید کرد و گفت: مردم نیز باید در ساخت و سازها ساختمانی استانداردها را رعایت کنند.

وی به برخی از اقدامات دولت اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت دولت در راستای مقاوم سازی واحدهای ساختمانی تاکنون تسهیلات کم بهره در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار خانوار پرداخت شده است.

مهرجو تصریح کرد: همزمان دولت و استاندار نیز در سطح شهرستان و در راستای اقدامات پیشگیرانه طرح‌های اصلاح، بهسازی و تعریض راه‌ها و اصلاح نقاط حادثه خیز و نوسازی مراکز مهم و حساس در خدمات رسانی و اجرای سازه‌های نگه داشت منابع آب را در دستور کار قرار داده که بسیاری از این طرح ها در مراحل اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش های لازم متناسب با هر دستگاه برگزار شود و وقایع و رویدادهای شهرستان نیز مستند سازی شود.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه اعضاء مدیریت بحران شهرستان عملکرد و برنامه های خود را به فرمانداری اعلام کنند، بیان کرد: علاقمندان به کارهای علمی در خصوص بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و غیره در پایان نامه ها خود مورد توجه قرار دهند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر