سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۴۶۰
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هفت دستگاه خودرو مجهز به ناوگان آتش‌نشانی منطقه ویژه پارس اضافه شد.

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس مهدی یوسفی  مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آئین الحاق هفت دستگاه خودرو مجهز به ناوگان آتش‌نشانی اظهار داشت: در این منطقه پتانسیل اتفاقات در آن زیاد است بنابر این یکی از کارهایی که در کنار مسائل مدیریتی که اخیرا بر روی آن متمرکز شیم تدوین دستورالعمل فرماندهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در منطقه است و در حوادث اخیر نیز به خوبیبر اساس آن اقدام شد که نتایج خوبی نیز در برداشت.
 
وی اضافه کرد: در کنار 114 برنامه ابلاغی وزیر نفت به منطقه ویژه پارس در حوزه‌های HSE، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که شامل طراحی، آموزش، حوزه نرم‌افزاری و . . . می‌شود، یکی از ماموریت‌های ما افزایش تجهیزات است.
 
فرمانده ارشد ایمنی،بهداشت،محیط زیست،پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه بیان کرد: افزایش کمی و کیفی نیروی انسانی از دیگر برنامه‌های ما در حوزه HSE، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است ضمن آنکه در حوزه افزایش تجهیزات در اولین  گام هفت دستگاه خودرو آتش‌نشانی به مجموعه ناوگان موجود در منطقه اضافه شد و از طرفی نیز  یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی ویژه فرودگاهی نیز آماده شده که در حال اعزام به منطقه است.
 
یوسفی ادامه داد: ماشین‌آلات آتش‌نشانی و آمبولانس‌های منطقه نیز تحت مدیریت واحد درآمده است و ناوبری این ماشین‌آلات نیز تحت کنترل است.
 
 وی با تاکید بر اینکه با الحاق این خودروها توان عملیاتی منطقه در شرایط اضطراری افزایش می‌یابد ، خاطرنشان کرد:هر یک از این خودروها  دارای ظرفیت 8 هزار لیتر آب و 2 هزار لیتر فوم هستندو برای هر یک از ماشین‌الات جدید آتش‌نشانی مجهز منطقه یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر