جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۴۸۰
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: مسئول جدید نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، بخشدار کاکی روز پنجشنبه در این آیین گفت: فرهنگ در تمام مسایل کشور از جمله امور سیاسی و اقتصادی نقش دارد.

اسدالله حاجیانی افزود: شهر کاکی مهد بزرگانی چون فایز شاعر برجسته و علما و مراجع بزرگی ازجمله سیدحسن حسینی، سید محسن حسینی و سایر بزرگان است.

حاجیانی، به مشکلات فرهنگ و ارشاد اسلامی کاکی اشاره کرد و افزود: یکی از خواسته های بحق هنرمندان و مسئولان بخش کاکی ارتقای نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی به اداره و تامین وتجهیز آن به امکانات و تجهیزات برای فعالیت هنرمندان است.

بخشدار کاکی خواستار افزایش تعداد نیروهای این نمایندگی و راه اندازی فرهنگسرای شهر بادوله شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتیگفت: فرهنگ باعث بالندگی جامعه می شود و در هر جامعه اگر توجه به فرهنگ کم شود جامعه به رکود می رسد.

حمید زارعی افزود: در دولت تدبیر و امید مساله فرهنگ بسیار پر رنگ است و کاکی شهری است که در داشتن عالم و هنرمند سابقه درخشانی دارد.

وی اضافه کرد: اولویت کاری این اداره در سال آینده توسعه زیر ساخت های فرهنگی و هنری شهر کاکی و روستاهای شهرستان دشتی است.

زارعی ادامه داد: از سرپرست جدید نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی درخواست داریم که تلاش نماید انجمن های هنری فعال تر شده و بین اهل هنر و فرهنگ هم گرایی ایجاد شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی افزود: امکانات وقتی وارد مجموعه ای می شود که آن مجموعه فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف داشته باشد.

در این مراسم از تلاش های ابوذر بهرامی سرپرست سابق نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی تقدیر و عبدالرضا نصیری به عنوان سرپرست جدید این نمایندگی معرفی گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر