پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از آغاز امسال تاکنون 435 کیلوگرم انواع مواد مخدر دراین استان کشف شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار حیدرعباس زاده روزسه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: استان بوشهر بارانداز مواد مخدر نیست ولی مسیر ترانزیتی است و مواد از استان های جنوبی به این استان وارد و به استانهای غربی و جنوب غربی منتقل می شود.\n\nوی اضافه کرد: پارسال یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر درعملیات های مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۸
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از آغاز امسال تاکنون 435 کیلوگرم انواع مواد مخدر دراین استان کشف شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار حیدرعباس زاده روزسه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: استان بوشهر بارانداز مواد مخدر نیست ولی مسیر ترانزیتی است و مواد از استان های جنوبی به این استان وارد و به استانهای غربی و جنوب غربی منتقل می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: پارسال یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر درعملیات های مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.

\n\n

عباس زاده در باره کشفیات سوخت قاچاق گفت: درسال جاری 135هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد افزایش نشان می دهد.

\n\n

وی درباره برخورد با سارقان مسلح افزود: درتعطیلات عید سه فقره سرقت درشهرهای آبخش وسعدآباد رخ داد که چهار نفرازعاملان این سرقت ها شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به این که از اول سال جاری تاکنون میزان وقوع سرقت ها و جرایم خشن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12درصد کاهش داشته است اضافه کرد: کشفیات جرایم خشن نیز از اول سال تاکنون 97 درصد بود که 90 درصد آن مربوط به امسال و 7 درصد جرایم سال گذشته است.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دراین مدت قتل 50 درصد، تیراندازی 35 درصد، سرقت به عنف 55 درصد و تجاوز به عنف 92درصد دراین استان کاهش داشته است.

\n\n

وی بیان کرد: همچنین دراین مدت کشفیات سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز 15 درصد در استان بوشهر افزایش نشان می دهد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از اول سال تاکنون میزان تصادفات فوتی در این استان نسبت به سال گذشته 44 درصد کاهش داشته است.

\n\n

عباس زاده ادامه داد: مجهز شدن بزرگراه بوشهر - برازجان به سامانه پایش تصویری تاثیر زیادی درکنترل حوادث رانندگی داشته و منجر به کاهش وقوع تصادفات فوتی شده است.

\n\n

وی بیان کرد: با راه اندازی سامانه پایش تصویری در مسیر بوشهر - برازجان معدل سرعت در این بزرگراه 35درصد و تخلفات نیز 70 درصد کاهش یافته است.

\n\n

عباس زاده یادآور شد: برهمین اساس سرعت بیش از 115 کیلومتر در مسیر بزرگراه بوشهر - برازجان اعمال قانون می شود.

\n\n

وی افزود: بزودی با هدف کاهش سوانح و حوادثه جاده ای مسیر بوشهر - بندر ریگ نیز به سامانه پایش تصویری مجهز خواهد شد.

\n\n

عباس زاده گفت: همه تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر ارتقای امنیت و کاهش سوانح و حوادث در استان است که با همکاری مردم این فرماندهی رتبه برتر را در کشور کسب کرده است.

\n\n

عباس زاده یادآور شد: نیروی انتظامی استان بوشهر در بخش سلامت اداری 78درصد کاهش تخلفات داشته است.

\n\n

وی درمورد ضرورت وجود پلیس راه درعسلویه گفت: تاکنون منطقه ویژه پارس جنوبی با نیروی انتظامی در زمینه واگذاری زمین برای راه اندازی پلیس راه عسلویه همکاری نکرده است.

\n\n

عباس زاده افزود: راه اندازی پلیس راه در شهرستان دیلم نیز ضروری است که تلاش می شود مجوزهای لازم از نیروی انتظامی در این زمینه گرفته شود.

\n\n

وی در باره کشفیات ماهواره گفت: از اول امسال تاکنون 99 درصد افزایش کشفیات ماهواره دراستان بوشهر داشته ایم.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: همچنین با اجرای طرح دجال واره از سوی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر مردم به صورت داوطلبانه یکهزار دستگاه ماهواره را تحویل داده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر