سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از ایجاد 380 شغل جدید برای مددجویان این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رمضان غلامی اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات بیکاری مددجویان امری مهم و ارزشمند است که موجبات خودکفایی مددجویان نیز می‌شود.\n\nوی افزود: خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش از اساسی‌ترین اولویت‌های کمیته امداد کشور است و این مهم موجبات کاهش جمعیت تحت پوشش و نجات خانوارها می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۸
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از ایجاد 380 شغل جدید برای مددجویان این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات بیکاری مددجویان امری مهم و ارزشمند است که موجبات خودکفایی مددجویان نیز می‌شود.

\n\n

وی افزود: خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش از اساسی‌ترین اولویت‌های کمیته امداد کشور است و این مهم موجبات کاهش جمعیت تحت پوشش و نجات خانوارها می‌شود.

\n\n

رئیس کمیته امداد دشتستان از ایجاد 380 شغل جدید برای مددجویان شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد شغل جدید با برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلات به این عزیزان محقق شده است.

\n\n

غلامی تصریح کرد: با عنایت به رسالت عظیم امداد در راستای اشتغال و کارآفرینی با نیت توانمندسازی ویژه مددجویان، بحمدالله با تلاش و همکاری همه‌جانبه اداره کل این نهاد و شورای اشتغال شهرستان، این کمیته به‌عنوان یکی از ادارات پیشرو در مبحث اشتغال در میان دستگاه‌های اجرایی توانسته با استفاده از فرصت‌های شغلی در مقوله کارآفرینی نقش ارزنده‌ای ایفاء کند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان با بیشترین آمار اشتغال در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان درصد جذب بالایی را به خود اختصاص داده است.

\n\n

غلامی با قدردانی از بانک‌های عامل شهرستان و همکاران مجموعه استان و شهرستان در این برآیند زیربنایی، آمادگی خود را در جذب صد درصد اعتبارات اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداخت شده در این فرآیند مبلغ 42 میلیارد و 920 میلیون ریال بوده که تقدیم نیازمندان و کارجویان شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر