شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی، 14 سامانه کلرزنی مایعی در تاسیسات آبرسانی شهرهای مختلف این استان نصب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، موسی پناهنده افزود: روزانه علاوه بر کلرسنجی، آزمایشات میکروبی، کدورت سنجی، هتروتروف و آزمایش شیمیایی روی آب شرب شهرهای استان بوشهر انجام می شود.\n\nوی اضافه کرد: کیفیت آب آشامیدنی استان بوشهر بسیار مطلوب است و آزمایشگاه آب و فاضلاب استان بوشهر موفق به اخذ گواهی نامه آزمایشگاه معتمد از سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۶
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: مدیر کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی، 14 سامانه کلرزنی مایعی در تاسیسات آبرسانی شهرهای مختلف این استان نصب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، موسی پناهنده افزود: روزانه علاوه بر کلرسنجی، آزمایشات میکروبی، کدورت سنجی، هتروتروف و آزمایش شیمیایی روی آب شرب شهرهای استان بوشهر انجام می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: کیفیت آب آشامیدنی استان بوشهر بسیار مطلوب است و آزمایشگاه آب و فاضلاب استان بوشهر موفق به اخذ گواهی نامه آزمایشگاه معتمد از سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

\n\n

پناهنده ادامه داد: با اخذ این گواهی نامه این آزمایشگاه در کشور مرجع شناخته شده، به گونه ای که علاوه برآزمایش های شرکت آب و فاضلاب خدمات دیگر به دستگاههای مختلف ارائه می دهد.

\n\n

مدیر کنترل کیفی آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان این که آب آشامیدنی استان بوشهر علاوه بر آزمایشگاه شرکت آبفا در آزمایشگاه مرکز بهداشت مورد بررسی قرار می گیرد گفت: آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از نظر کنترل بهداشت آب دارای امکانات و تجهیزات ویژه ای است به گونه ای که نتایج آزمایشات شاخص سنجش سلامت کیفی آب آشامیدنی هستند.

\n\n

پناهنده با بیان این که شرکت آب و فاضلاب، آب با کیفیت و بهداشتی را در اختیار مشترکان قرار می دهد گفت: با نمونه گیری مستمر کارشناسان شرکت آبفا، سلامت آب آشامیدنی در این استان تضمین است.

\n\n

وی گفت: همه شهرهای استان بوشهر زیر پوشش کنترل کیفی آب قرار دارند به گونه ای که پس از آنالیز آزمایشات کلرسنجی، میکروبی و شیمیایی، آب آشامیدنی مورد اطیمنان که از سلامت کامل برخوردار است وارد شبکه آبرسانی می شود.

\n\n

مدیر کنترل کیفی آبفای استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام شبکه های آبرسانی به سیستم کلرزنی مجهز هستند گفت: 14 سیستم کلرزنی مایعی که با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال تامین شده روی تاسیسات آبرسانی شهرهای سیراف، بنک، شنبه، آباد، وحدتیه، دالکی، شبانکاره، تنگ ارم و عسلویه نصب شده است.

\n\n

پناهنده افزود: سیستم های کلرزنی مایعی قبل از اینکه آب تولیدی وارد شبکه آبرسانی شهرهای یاد شده شود را گند زدایی و بهداشتی می کند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر