جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۳۲
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: جانشین دبیر ستاد امر به معروف استان بوشهر از برگزاری بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در دهه نخست ماه محرم در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  حجت‌الاسلام علی اکبری ظهر امروز در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با امام جمعه با تاکید بر تقارن دهه نخست ماه محرم با بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کسب علم، حماسه و ایثار، فلسفه عاشورا و محرم همه معروف هستند که باید برای تحکیم ارزش‌ها و ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر تلاش شود.

وی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را با تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر محقق دانست و افزود: پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در با  ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  محقق می‌شود که در این راستا همه آحاد جامعه تکلیف دارند.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف استان بوشهر  یکی از ماموریت‌های این ستاد را ترویج معروف‌ها و جلوگیری از  منکرها دانست و گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر در دهه نخست ماه محرم در استان بوشهر  800 برنامه در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

اکبری، با بیان اینکه افزون بر 100 عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفته شده است تصریح کرد: آموزش 900 نفر از طلایه‌داران امربه معروف و نهی از منکر و ثبت نام 4 هزار و 400 نفر در این طرح از جمله این برنامه‌ها است.

وی، دیدار از خانواده نخستین شهید امر به معروف و نهی از منکر  استان بوشهر شهید گورکی، راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر پس از نماز جمعه این هفته و تجمع آمران به معروف در پنجشنبه هفته آینده از دیگر برنامه‌های دهه نخست ماه محرم در استان بوشهر است.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف  استان بوشهر تاکید کرد: از تمامی بخش‌های جامعه انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج معروف‌ها استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر