جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۹۳
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: مسئول برنامه ریزی و مشاور عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر برای به صفر رساندن فساد اداری در دستگاههای اجرایی و سازمانها تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در همایش دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و معاونان پرورشی استان بوشهر افزود: اعضای این ستاد در کاهش مشکلات و معضلات جامعه نقش مهمی برعهده دارند. 

وی بیان کرد: تعیین دبیر شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی به منزله تحقق مطالبه مردم، تکریم ارباب رجوع و برخورد قاطع با فساد اداری است. 

حبیبی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر رمز حیات دین است و احیای این فریضه مهم الهی باید از دستگاههای اجرایی آغاز شود. 

وی تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید از کلیات عبور و برای احیای این فریضه به مباحث مورد نیاز جامعه بپردازند. 

این مقام مسئول با تاکید بر احیای هرچه بیشتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی منکرها باید با تشخیص به موقع، تجویز مناسب و مراقبت ویژه به مرور آنها را در جامعه ریشه کن کرد. 

حبیبی تاکید کرد: در این ارتباط الگوسازی، بهبود روش‌ها و قدردانی از آمران به معروف در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد. 

وی یادآور شد: در عرصه آموزش نیز با برگزاری کلاس‌های مناسب و چاپ کتاب قانون گام های تاثیرگذاری برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برداشته می ‌شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر