پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۵۳
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: عملیات بهسازی دو ساختمان عمارت بیلیارد و خانه مشروطیت در بوشهر تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر توسلی صبح شنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با گرامیداشت چهاردهم مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت و آزادیخواهی اظهار داشت: امیدواریم بزودی عملیات بازسازی منزل سید مرتضی علم الهدی به عنوان سومین خانه مشروطه ایران در بوشهر به پایان برسد.

وی با اشاره به اهمیت بافت تاریخی بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای باز زنده‌سازی بافت فرهنگی تاریخی بوشهر مرمت و بهسازی بناهای ارزشمند در بافت است که خوشبختانه در شورای سوم دو ساختمان عمارت بیلیارد و خانه مشروطیت خریداری شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: علیرغم بودجه های که در سال‌های قبل برای این دو ساختمان اختصاص داده شد اما متاسفانه مرمت و بهسازی آنها به اتمام نرسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در بودجه سال جاری برای اتمام این دو پروژه اعتبار لازم تخصیص داده شده است درخواست دارم بر اساس زمان بندی پیش بینی شده عمیلات اجرایی آنها انجام شود تا ان شاء الله در روز ۱۸ اسفند شاهد بهره‌برداری این دو عمارت تاریخی که که یادآور خاطرات دوران گذشته و از خواسته های شهروندان بوشهری است باشیم.

توسلی با تبریک تصویب طرح شهرسازی محلات جنوبی شهر بوشهر گفت: امیدواریم این طرح به گونه‌ای باشد که شاهد رفع مشکلات شهروندان و مدیریت شهری در محلات جنوبی باشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: استاندار بوشهر، مدیرکل و معاونت شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای شهر در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی از این طرح دفاع کردند که شایسته تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر