شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۱۴۷
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

فکرشهر:  مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به بیان عملکرد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در خدمات رسانی به نیازمندان پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حمایتی این نهاد به نیازمندان اعطای وام قرض‌الحسنه بدون بهره به آنها است که از طریق صندوق قرض الحسنه امداد به شکل کاملاً نظام مند و با کیفیت بالا به نیازمندان پرداخت می‌شود.

لطفی ترویج فرهنگ قرض الحسنه را از سیاست‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با بهره‌گیری از سپرده‌های مردمی به دنبال ترویج فرهنگ خیر و احسان و همچنین اشاعه فرهنگ نیکوی قرض الحسنه است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امسال سال سختی را در پیش رو داشته است گفت: به دلیل وجود مسائل و مشکلات متعدد اقتصادی در کشور مراجعات مردمی به کمیته امداد نسبت به سال‌های گذشته سه برابر شده است که اگر وجود صندوق امداد ولایت نبود پاسخگوی این همه مشکلات مردمی نبودیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پرداخت وام‌های قرض الحسنه به نیازمندان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در حوزه‌های مختلف کارگشایی و اشتغال به مددجویان و سایر نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی افزود: این پرداخت‌ها برای مواردی از جمله رفع مشکلات ضروری و فوری نیازمندان و همچنین اشتغال و توانمند سازی مددجویان بوده است.

لطفی در پایان تکریم و حفظ کرامت نیازمندان را در اولویت کاری صندوق امداد ولایت عنوان کرد و یاد آور شد: این بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در کمترین زمان و آسان‌ترین روش به نیازمندان ارائه می‌دهد و میزان رضایتمندی مردمی از این صندوق بالا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر