سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۷۱۳
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: کم لطفی مسؤولان شهرستان دیر نسبت به بردخون ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون اظهار داشت: خداوند نعمت‌های فراوانی به ما داده و همگان باید شاکر درگاه خداوند باشند که چنین نعمت‌های را به انسان بخشیده است.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های ارزشمند است، افزود: مسؤولان با خدمت به مردم برای پذیرش مسؤولیت، شکر این نعمت را بجا آورند و با اجرای عدالت، رفع تبعیض و بی عدالتی و رفع تورم و گرانی و فساد، کوتاه کردن دست خائنان و سارقان بیت المال به وظیفه خود عمل کنند.

رکنی حسینی با تأکید بر مبارزه قاطع قوه قضاییه با مفسدان، اضافه کرد: مسؤولان درد محرومان را درک کنند و نظارت بیشتری بر مجموعه خود داشته باشند و ضمن پرهیز از زندگی اشرافی و تجملاتی، دوران کوتاه حکومت حضرت امام علی را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر گرچه خدمات زیادی در کشور صورت گرفته اما در عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی ضعیف عمل شده و نگاه به غرب و دنباله روی از آنان بیشتر شده است.

خطیب جمعه بردخون افزود: در بخش فرهنگی به دلیل افکار عده ای غرب زده در مسؤولیت‌های کلیدی شاهد رقص و کشف حجاب هستیم و تظاهر به روزه خواری  و هتک حرمت به زنان چادری بشتر شده که باید با قاطعیت با آنان برخورد شود زیرا برخی دانشجونما که از غرب الگو گرفته اند قصد راه اندازی فتنه جدیدی دارند.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی را با تمام وجود حفظ خواهیم کرد و بدانیم که عزت و اقتدار و امنیت و استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی در پرتو رهبری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب است پس قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

رکنی حسینی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسؤولان نظام اشاره کرد و گفت: بحث مذاکره تاکنون نتیجه ای نداشته و مذاکره درباره قدرت دفاعی اشتباه است و هیچ ایرانی باغیرت  درباره نقاط قوت خود مذاکره نمی کند به همین دلیل جهادی کار کردن را سرلوحه خود کنیم.

وی بیان کرد: دلال بازی به نیازهای ضروری مردم رسیده که باید جلوی این کارها گرفته شود و همگان بدانند اشتباه مسؤولان و ضعف مدیریتی موجب برخی گرانی‌ها و بی نظمی در بازار شده، زیرا افرادی در پست‌های کلیدی قرار داشته اند که بدون تفکر کار می کردند که باید از نیروهای توانمند، جهادی، باانگیزه، متخصص و متعهد در پست‌های کلیدی استفاده شود.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به برخی تغییر و تحولات در شهرستان و بخش گفت: بردخون شهر کوچکی است و در چند دقیقه می توان شما به جنوب آن را پیاده طی کرد اما در هیچ زمینه ای پیشرفت نداشته که انتظار داشتیم تغییرات مثبتی در منطقه صورت گیرد.

وی افزود: ورزش نیاز جسم و روح جوانان و نوجوانان و همه اقشار است اما در 40 سال گذشته هیچ توجهی به ورزش بردخون نشده که انتظار می رود تحولاتی در زمینه ورزشی داشته باشیم زیرا با دست خالی نمی توان خرابه ای را آباد کرد.

رکنی حسینی اضافه کرد: شهرداری بردخون هیچ منبع درآمدی مانند وجود شرکت یا کارخانه و عوارض آن ندارد و به دلیل اینکه شهرستان دیّر از بابت پارس جنوبی سودی نمی برد، بردخون نیز از این سهم بی بهره است و شهرداری با دست خالی نمی تواند معجزه کند.

خطیب جمعه بردخون تصریح کرد: کارگران شهرداری بردخون که در این هوای گرم فعالیت می کنند نزد خانواده‌های خود شرمنده هستند و تا امروز 7 ماه از حق بیمه آنان پرداخت نشده و دفترچه‌های درمانی آنان اعتباری ندارد و بااینکه شورای شهر و شهرداری تلاش کرده اند اما مشکل حل نشده زیرا کم لطفی مسؤولان شهرستان دیّر نسبت به بردخون ادامه دارد.

وی گفت: سال هاست که لوله‌های آبرسانی بردخون عوض نشده و مردم بویژه در تابستان با بی آبی و کم آبی مواجه هستند که اگر هر سال قسمتی از لوله‌ها عوض می شد اکنون مشکلی به نام فرسودگی نداشتیم اما نگاه‌ها به دیر است و تا زمانی که نگاه ما به دیّر باشد هیچ کدام از مشکلات رفع نمی شود.

امام جمعه بردخون افزود: از شهردار و شورای اسلامی انتظار داریم شبانه روز تلاش کنند شاید ذره ای از مشکلات حل شود زیرا هرکس مسؤولیتی پذیرفت باید نسبت به مردم متعهد باشد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم بردخون 5 هزارنفری آباد شود باید بیشتر تلاش کنیم و کاری کنیم که شادی و نشاط در شهر مشخص باشد و برای  این درختان که شایسته شهر نیست و موجب مشکلات شده، فکری کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر