جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۳۵۷
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: در کنار ادارات این نهاد در سراسر استان، ۳۶۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد آماده جمع آوری فطریه مردم استان بوشهر هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر دوشنبه خبرنگاران اظهار داشت: از ساعات نخستین بامدادی روز عید سعید فطر، پایگاه های جمع آوری زکات فطریه این نهاد در همه مصلی های نماز، مساجد و مکان هایی که نماز عید فطر تلاوت می شود، مستقر می شود.

وی با اشاره به صدور احکام برای ۳۰۰ نفر در پایگاه های جمع آوری زکات فطریه، افزود: با استفاده از توان پرسنل این نهاد و معتمدینی که احکام آنها توسط کمیته امداد صادر شده، پایگاه های جمع آوری زکات فطریه تجهیز به صنادیق عام و خاص برای سادات و غیرسادات مستقر می شود.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر تصریح کرد: خانواده های تحت پوشش بر اساس میزان نیاز آنها به ترتیب به خانواده های ایتام، دارای بیماری خاص، سرپرست از کارافتاده و سایرین تقسیم شده است.

وی افزود: سعی ما این است که مبالغ فطریه جمع آوری شده متناسب با نیاز و اولویت این خانواده‌ها در راستای توانمندسازی و رفع مشکلات اساسی آنها در بخش های مسکن، درمان و جهیزیه هزینه شود.

لطفی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان فعالیت های تبلیغی و تعاملات مناسبی برای تشویق گروه های مختلف برای پرداخت زکات فطریه به مددجیوان این نهاد انجام و ۲۰ هزار پاکت فطریه نیز بین آنها توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر بیان کرد: شهروندان می توانند با شماره گیری کد دستوری تلفن همراه برای جمع آوری زکات فطریه استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر