چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
کد خبر: ۵۶۷۱۹
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: روند ساخت مسکن مددجویان استان بوشهر مطلوب است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار رمضان زیراهی ظهر پنجشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا بهترین خدمات را به اقشار مختلف مردم خصوصاً اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت امام راحل (ره)، صاحبان اصلی انقلاب، محرومین هستند و هر نوع خدمتی به این قشر را به عنوان یک وظیفه برای خود تلقی می کنیم.

وی افزود: بخشی از این قشر زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد قرار دارند و با ورود این نهاد به نهضت ساخت مسکن برای این قشر شاهد خشنودی این افراد از خدمات نظام هستند.

سردار رمضان زیراهی تصریح کرد: روند ساخت مسکن مددجویان در سطح استان بوشهر توسط سپاه با سرعت پیشرفت خوبی همراه است و پیش بینی می شود در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

رفع مشکل مسکن مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز در این نشست از تلاش گسترده برای رفع مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: با کمک سپاه پاسداران و استانداری بوشهر گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

احمد لطفی از آغاز ساخت مسکن مددجویان استان بوشهر در چهار سال پیش خبر داد و اضافه کرد: در فاز اول ساخت ۶۳۴ واحد با فعالیت خوب سپاه آغاز شد.

وی با اشاره به ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه: در فاز دوم بیان کرد: در فاز دوم این تعداد واحد مسکونی به نسبت تساوی توسط سپاه امام صادق (ع) و نیروی دوم دریایی سپاه ساخته می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۹۵ واحد تحویل مددجویان شده است، افزود: پیش بینی می شود که طی شش ماه گذشته همه این واحدها به اتمام و تحویل مددجویان شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر