جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۰۰۷
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر نیازمند گفتمان قوی و پیوست‌های موثر در لایه‌های مختلف جامعه است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه دیلم روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت:  مسئولان باید نسبت به اجرای این فریضه انسان ساز در جامعه احساس مسئولیت بیشتر  و جدی تری کنند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری افزود:  ماه محرم ظرفیتی بسیار مناسب برای آموزش و برگزاری نشست‌های مختلف در زمینه نهادینه کردنامر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف جامعه است و باید در این خصوص  از افراد شاخص و با تجربه استفاده کرد.

وی بیان کرد: در برهه کنونی امر به معروف  به تقویت و پشتوانه نظام  کمک می‌کند که این وظیفه همگانی مسئولان با  بکارگیری از  تمام توان مبلغین است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم نیز گفت: امام حسین (ع) به منظور حفظ و احیای اسلام، با جهاد و شهادتی غم انگیز صفحه‌ای درخشان و فراموش نشدنی در تاریخ اسلام از خود به یادگار گذاشت.

سرهنگ اسلام مرادی افزود:  امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو فریضه الهی با آغاز انقلاب اسلامی احیا و در صورت همگانی شدن بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  فرمانداری دیلم گفت:  محرم و صفر فرصتی مهم برای مبارزه با نفس و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و باید از این ایام  بهترین بهره را ببریم.

محمد باقر گله گیر افزود: با توجه به حضور مبلغان و  روحانیون در شهرستان با کمک یکدیگر  در راستای ترویج فریضه  مهم دینی خالصانه قدم برداریم.

وی اضافه کرد: تکایا و هیات‌های مذهبی با اجرای  برنامه‌های هدف دار و مطلوب برای  ترویج و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر بخصوص در ایام محرم همت و تلاش مضاعف کنند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر