جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۱۲۶۵
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: الکس رودریگز بازیکن سابق بیسبال آمریکایی و نامزد فعلی جنیفر لوپز می گوید سه بار پیشنهاد ازدواجش به جنیفر لوپز را تمرین کرده است چرا که به شدت نگران بوده او این درخواست را نپذیرد.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، ستاره های هالیوود یا دنیای موسیقی ایالات متحده اغلب در بخش های مختلفی زندگی خود مورد توجهند. ماجرای نامزدی و ازدواج این افراد نیز شامل همین موضوع است.

اگرچه جنیفر لوپز ستاره دنیای موسیقی بارها ازدواج و نامزدی های نافرجام داشته است، اما به نظر می رسد در ازدواج آخر خود با الکس رودریگز بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار گرفته است. اکنون الکس رودریگز در جریان یک مصاحبه گفته است که برای خواستگاری از همسرش سه بار تمرین کرده تا مطمئن باشد همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

او افزود که برای این خواستگاری رسمی سه بار برای تعویض لباس و اطمینان از این که لباسش مناسب است یا خیر وارد تردید شده است. الکس رودریگز در بخشی دیگر از سخنانش گفته که برای یافتن یک الماس مناسب برای حلقه نامزدی نیز سختی های زیادی کشیده چرا که می دانسته جیفر به انواع  الماس آشنایی دارد و نمی دانسته که باید کدام نوع الماس را خریداری کند تا رضایت جنیفر را جلب کند.

وی اعتراف كرد: "احساس می كنم كه الان دكترای الماس شناسی دارم چرا که الماس های سراسر دنیا را بررسی کردم تا انگشتر دلخواهم را یافتم."

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر