شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: باند حرفه‌ای قاچاق پرندگان شکاری در استان بوشهر متلاشی شد و ۴ نفر اعضای باند دستگیر شدند...
کد خبر: ۶۴۸۸۱
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: باند حرفه‌ای قاچاق پرندگان شکاری در استان بوشهر متلاشی شد و ۴ نفر اعضای باند دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، فرهاد قلی نژاد در  جمع خبرنگاران بیان کرد: طی دوماه اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در راستای مقابله با زنده‌گیری و قاچاق پرندگان شکاری در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به رصد فعالیت یک باند حرفه‌ای تهیه و قاچاق پرندگان شکاری در معرض خطر انقراض به کشور‌های حاشیه خلیج فارس خاطرنشان کرد: این باند علاوه بر استان بوشهر در استان‌های شمالی و شمال شرقی کشور نیز فعالیت داشت که در تور اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گرفتار شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سرکرده باند با همکاری دیگر اعضا قصد دارند یک گونه از پرندگان شکاری کمیاب و گرانبها را به استان بوشهر انتقال داده و از آنجا طی مقدماتی به خارج از کشور قاچاق کنند.

وی اضافه کرد: ضمن هماهنگی با مقامات قضایی استان در بازرسی از محل اختفای متخلفان یک بهله پرنده شکاری و مقادیری مواد مخدر کشف شد و چهار نفر متخلف اعضای باند قاچاق پرندگان شکاری نیز دستگیر شدند.

قلی نژاد با اشاره به دستگیری سرکرده این باند گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری دستگاه قضایی دیگر اعضای این باند نیز دستگیر شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر