پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست روز چهارشنبه مطرح شد:
فکرشهر: معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچ باشگاهی در کشور لاکچری نیست و آنهایی که باشگاه داری می‌کنند به ورزش عشق می‌ورزند...
کد خبر: ۶۴۹۰۳
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچ باشگاهی در کشور لاکچری نیست و آنهایی که باشگاه داری می‌کنند به ورزش عشق می‌ورزند.

به گزارش «فکرشهر»، جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در نشست با هیات‌های ورزشی شهرستان دشتستان افزود: در صورتی که اختصاص سهم ۴۰ درصدی از مالیات بر ارزش افزوده سیگار و مواد دخانی به امور ورزش تصویب شود کمک خوبی به این بخش به ویژه در حوزه ورزش‌های قهرمانی و هیات‌های ورزشی خواهد شد.

تقی‌زاده برطرف کردن مشکلات حوزه ورزش را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات ورزش کشور، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در  مجلس در دست بررسی است که تا دو هفته آینده این لایحه در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و با تصویب آن بسیاری از مشکلات ورزشی در استان‌ها برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه واحدهای خدماتی ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می‌شوند افزود: براساس قانون‌ مالیات‌های مستقیم، درآمد باشگاه‌ها و موسسات ورزشی دارای مجوز از پرداخت مالیات معاف است که این مهم در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده و با تصویب آن در صحن علنی مجلس بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

وی درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پیروزی بیان کرد: هر قدر تیم‌ها دولتی تر باشند در تصمیم‌ گیری‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم در این ارتباط سعی شده در مدت چهارماه با فراهم کردن مقدمات لازم کار واگذاری این باشگاه‌ها را به بخش خصوصی تا پایان سال جاری انجام دهیم تا زمینه رشد بیشتر این دو تیم ایجاد شود.

تقی زاده بیان کرد: اکنون هیچ تیم حرفه‌ای در کشور برای ثبت کردن، سراغ نداریم اما لیگ در ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رود.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز دراستان بوشهر درحوزه ورزش را ضروری  دانست و اضافه کرد:باید از ظرفیت های بالقوه مجموعه پتروشیمی، عسلویه و پارس جنوبی به بهترین نحو برای استان بوشهر به ویژه برازجان استفاده شود.

تقی زاده اظهارداشت: پروژه‌های ورزشی خوبی در دست اقدام است طوری که امسال در هفته تربیت بدنی ۲۳۰ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی بر پیگیری و کمک به هیات‌های ورزشی دشتستان، سالن ورزشی سه هزار نفری و تجهیز خانه جوان این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار دشتستان نیز گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش کارهای شایسته و خوبی انجام شده‌است.

فتح اله نورزوی  افزود: شهرستان دشتستان از لحاظ منابع انسانی در حوزه ورزش از توانمندی‌های خوبی برخوردار است که نیاز به حمایت جدی دارد.

وی بر احداث یک سالن ورزشی سه هزار متر مربعی در دشتستان با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان و ایجاد سالن‌های سقف کوتاه و تقویت نشاط اجتماعی در حوزه ورزش و تخصیص اعتبار ملی به ورزش‌های همگانی این شهرستان تاکید کرد.

محمد باقر سعادت ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ـ نیز گفت: توزیع اعتبار باید بر اساس شاخص‌ها باشد و باتوجه به اینکه این شهرستان پتانسیل‌های خوبی در حوزه ورزش دارد توجه بیشتر به قهرمانان رشته‌های ورزشی این شهرستان ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر