پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم بارش باران در استان بوشهر تا فردا خبر داد و گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی، دمای هوا از فردا به تدریج کاهش خواهد یافت...
کد خبر: ۶۵۹۲۳
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم بارش باران در استان بوشهر تا فردا خبر داد و گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی، دمای هوا از فردا به تدریج کاهش خواهد یافت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به سبب فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در سطح استان، وقوع بارش باران همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و رعدوبرق به همراه تندباد و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات از قسمت‌های شمالی خلیج فارس از پوشش ابر کاسته شود و عمده فعالیت این سامانه در روز یکشنبه در نیمه جنوبی استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت دریا نیز مواج و متلاطم خواهد بود و با خروج تدریجی سامانه بارشی، دمای هوا نیز از فردا به تدریج کاهش خواهد یافت.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران به همراه رعدوبرق و وزش باد و در برخی نقاط احتمال وقوع مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی و از امشب از شمال استان به تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و طی ساعاتی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر