پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همه پویندگان طریق آزادگی و حقیقت در سراسر گیتی و به خصوص مردم ایران در گروه‌های مختلف فکری و سیاسی با سلایق متفاوت در غم از دست دادن این بزرگ مرد اسلام و ایران سوگوار و اندوهگین هستند...
کد خبر: ۶۵۹۶۳
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: در پی شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی»، مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان بیانیه صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه که نسخه ای از آن برای «فکرشهر» ارسال شده، آمده «همه پویندگان طریق آزادگی و حقیقت در سراسر گیتی و به خصوص مردم ایران در گروه‌های مختلف فکری و سیاسی با سلایق متفاوت در غم از دست دادن این بزرگ مرد اسلام و ایران سوگوار و اندوهگین هستند».

متن کامل به شرح زیر است:

«وَ إِنْ عَاقَبْتُمْ فَعَاقِبُواْ بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُم بِهِ وَ لَئنِ صَبرَْتمُ‏ْ لَهُوَ خَیرٌْ لِّلصَّبرِِین

شهادت مظلومانه و ناباورانه مالک اشتر زمان، سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی که سال ها در راه امنیت اسلام وسربلندی ایران عزیز مجاهدت کرد، دل همه مردم ایران و آزادی‌خواهان دنیا را به درد آورد.    

همه پویندگان طریق آزادگی و حقیقت در سراسر گیتی و به خصوص مردم ایران در گروه‌های مختلف فکری و سیاسی با سلایق متفاوت در غم از دست دادن این بزرگ مرد اسلام و ایران سوگوار و اندوهگین هستند. 

مجمع جوانان اصلاح طلب شهرستان دشتستان نیز به عنوان قطره‌ای از این دریای عظیم، فقدان این قهرمان ملی را به پیشگاه امام زمان(عج) و مردم عزیز ایران و همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده و با تاکید بر لزوم حفظ آرامش، خردورزی و ایجاد انسجام و اتحاد درونی و پرهیز از هرگونه اقدام  شتابزده و هیجانی که برایند آن تحمیل هزینه های جبران ناپذیر بر ملت شریف ایران باشد، خواستار پیگیری جدی عاملان جنایت رخ داده و تعدی آشکار به حقوق ایران با استفاده از ابزارهای قانونی و بین المللی است و امیدوار است در سایه خردورزی پاسخی قاطع و شایسته به این عمل غیرانسانی که ناقض برخی از اساسی ترین ارزش ها و قواعد حقوق بین الملل، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه است، داده شود.

ان‌شاءالله»

نظرات بینندگان
دانشجوی برازجانی
|
-
|
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
خرد ورزی   در  بدست آوردن عزت و شرافت بله  ولی در مذاکره با آمریکای جنایتکار  هرگز # انتقام سخت

شرافت ملت ها  در  پایبندی آنها به اصول و ارزش ها ی است که برای آن خون داده اند.
داتشجپ
|
-
|
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۷
ی وقت که نمیترسید 
محمد
|
-
|
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
البته نگرانی از اقدامی عجولانه و نسنجیده که ماحصل آن از دست دادن جوانان میهن و قاسم سلیمانیهای دیگر باشد امریست بجا و سنجیده  و انتقام باید هوشمندانه و  با تدبیر باشد تا خدای نکرده دامن خانواده ها و عزیزانمون رو نگیره زنده باد ایران و سزبازان وطن
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر